ÚTP: közbeszerzéssel választják ki a kampánycégeket
Ismertetése szerint a kreatív tervezési-kampányszervezési és ügyfélkapcsolati feladatok ellátására nettó 167 millió forintot, PR- és rendezvényszervezési feladatok ellátására nettó 83 millió forintot szánnak. Médiatervezési és -vásárlási feladatokra nettó 750 milliót, nyomdatermékek előállítására és terjesztésére nettó 250 milliót fordít a kabinet - mondta Budai Bernadett.
Hangsúlyozta, hogy az ajánlattevőkkel szemben elvárás az általános szakmai referencia, a kiválasztás szempontja a legjobb ár.
A közbeszerzések két fontosabb dátumaként a kormányszóvivő 2008. április 4-ét és 2008. április 21-ét említette; előbbi a benyújtás, utóbbi az eredményhirdetés időpontja.
"A széleskörű tájékoztatás biztosítja azt, hogy ne csak kevesek számára jelentsen lehetőséget a program, hanem azok is tulajdonossá, befektetővé válhassanak, akiknek jövedelme, megtakarítása - vagy éppen pénzügyi területen való járatlansága - ezt eddig nem tette lehetővé" - emelte ki Budai Bernadett.
Emlékeztetett arra, hogy a kormánynak nemcsak jogszabályban előírt kötelezettsége, hanem felelőssége is, hogy az állampolgárokat tájékoztassa az őket érintő döntésekről.
Jövő év elején indulhat az Új Tulajdonosi Program
Kezdjen spórolni állami vállalatra - részletek!
Gyurcsány megnevezte a szóba jöhető cégeket
MTI