Virtuális bank: a nagy vetélytárs
A „Virtuális Bank” a terméket használó pénzintézetek számára versenyelőnyt jelent: közép- és kelet-európai hatékony terjeszkedésüket azzal segíti, hogy azok saját márkáikat használhatják anélkül, hogy költséges fizikai jelenlétüket is biztosítaniuk kellene. Az UniCredit Csoport közép- és kelet-európai hálózatának helyi szakértelme és tapasztalata révén a „Virtuális Bank” a pénzintézetek és ügyfeleik számára korlátlan hozzáférést biztosít a belföldi kifizetési és elszámolási rendszerekhez Ausztriában, Magyarországon, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában. A tervek szerint a szolgáltatást 2008 végéig kiterjesztik Lengyelországra, Romániára és Bulgáriára.
Az UniCredit Csoport és a felhasználó bankok fizetési szolgáltatásaikat alapvetően vállalati ügyfelek részére biztosítják. A „Virtuális Bank” révén a felhasználó bank saját árképzési politikáját valósíthatja meg. Igény esetén pedig az UniCredit Csoport helyi bankjai nyújthatnak más speciális szolgáltatásokat a külföldi vállalati ügyfeleknek (például garancia kibocsátása, okmányos ügylet).
A „Virtuális Bank” lehetővé teszi, hogy a felhasználó bank korlátlan számú számlát nyisson belföldiek és devizakülföldiek számára. A felhasználó bank kizárólag vállalati ügyfelei utasítására kezdeményez kifizetéseket. Az érintett banki rendszerek összekapcsolását napi és napközbeni strukturált elektronikus számlakivonatok (MT940 és MT942) segítik elő közel valós idejű jelentésekkel a bejövő fizetésekről.
A „Virtuális Bank” szolgáltatásai révén a felhasználó bank továbbra is egy lépéssel versenytársai előtt jár: ügyfeleinek a legjobb szolgáltatásokat nyújtja, miközben a nemzetközi vállalati ügyfelek helyi igényeit is költséghatékonyan tudja kiszolgálni a számlavezetés, okmányok nélküli fizetés és cash management szolgáltatások nyújtása révén a közép- és kelet-európai régióban.
Beindul a verseny a bankok között
Hízókúrán a nagybankok