.jpg)
A kódex egyik fontos alapelve a dolgozókkal szembeni egyenlő bánásmód elve. E szerint a cég tartózkodik minden hátrányos megkülönböztetéstől, megelőzi és megakadályozza azt. Ennek jegyében például különös figyelmet fordítanak "a 40 év felettiek kora miatt bekövetkező közvetett és közvetlen diszkrimináció megelőzésére és megszüntetésére". A kódexben a cég elismeri és a rendelkezésére álló eszközeivel támogatja dolgozóinak "egyéni törekvéseit". Ezért cserébe minden dolgozó "köteles a társasággal szemben lojális és erkölcsös magatartást tanúsítani".
Rögzíti a viselkedési kódex azt is, hogy a dolgozóknak a cég jó hírnevét erősítő magatartást kell tanúsítaniuk és "tartózkodniuk kell a munkatársak tevékenységének nyilvánosság előtti bírálatától". Az utasok kiszolgálásával közvetlenül érintett dolgozókkal szemben alapvető elvárás "a külső személyekkel való konfliktus lehetőség szerinti megelőzése, vagy a bekövetkező konfliktus kölcsönösen megnyugtató kezelése".
Megéri egy összegben kifizetni a BKV-tartozást
A dugóban ülőket szólongatja a BKV
Behajtja a bliccelők adósságát a BKV
Kevés az utas, számol a BKV
MTI