Átok ül az új metróvonalon - írta a sajtó az olasz fővárosban működő B metróvonal új szakaszán történtekről.
Huszonnégy órával azután, hogy Gianni Alemanno római főpolgármester felavatta a kék színű metróvonal öt új állomását összekötő szakaszt, az itt közlekedő metrószerelvényeket műszaki meghibásodás után le kellett állítani.
A B1-vonal eddig teljes kudarc |
Arról már írtunk, hogyan érdemes metrót építeni. Nézze meg a pozitív példát! |
Ismét újraindították, de ezt követően az egyik új állomás mennyezetének vakolata hullott le a dühödt utasok tiltakozása közepette. A metrószakasz egyelőre használhatatlan - írták a római napilapok.
A sajtó arra emlékeztetett, hogy a B metró alig négy kilométeres új szakaszát hét éven át építették és eddig több mint ötszáz millió eurót költöttek rá. A tervek szerint a vonalat további egy kilométerrel bővítik.
A metró átadása - az arcok beszédesek... |
A Rómát észak-déli irányban átszelő, jelenleg tizennyolc kilométer hosszú B metróvonal 1955-ben nyílt meg. Huszonöt állomásán napi négyszázhuszonnyolc járat halad át háromszázezer utassal.