Az MT pénteki közleménye szerint a novemberben indult és jövő áprilisig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű akcióhoz mintegy 50 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott.
A MT és a turisztikai szolgáltatók olyan csomagajánlatot alakítottak ki, amely a szállodai kedvezmények mellett ingyenes fürdőlátogatást biztosít a vendégeknek. Az idén a Széchenyi, a Gellért és a Rudas mellé bekapcsolódik a programba a Lukács Fürdő is.
Új stratégiai partnerként csatlakozott idén az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál.
A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.
Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 79 000 vendégéjszakát töltöttek el a látogatók 2011. november 15. és 2012. március 31. között Budapesten - tájékoztatott az MT.