A még kint lévő üdülési csekkek beváltását és a Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártya szállodai felhasználását szeretné ösztönözni most induló őszi kampányával a Magyar Turizmus Zrt., amely elsősorban a borokra és a gasztronómiára koncentrál. A kampányban részt vevő szálláshelyek kettőt fizet hármat kap típusú akcióval vagy minimum 10 százalékos kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a borhoz és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak a Márton-napi eseményekkel zárul.
A Magyar Turizmus a kampány támogatására két hét múlva már letölthető, minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, húsznál is több bor és gasztronómiai fesztivál és csaknem 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást ingyenesen letölthető mobilalkalmazásban. A programokról információt, a pozíciójukhoz legközelebbi vendéglátóhelyeket, látnivalókat és szállásokat is könnyen találhatnak majd maguknak a turisták és útvonalat is tervezhetnek az alkalmazás segítségével.