2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Apple vezeti a világ legértékesebb márkáinak listáját a BrandZ 2023-as Top 100, a legértékesebb világmárkákat tartalmazó listáján, immár második éve - közölte a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat szerdán.

A 100 legértékesebb márka összértéke 6900 milliárd dollár, 20 százalékkal, vagyis 1700 milliárd dollárral érnek kevesebbet, mint egy évvel ezelőtt, ám a járvány előtti, 2019-es szinthez képest mégis 47 százalékkal nőtt az értékük - írták.

Az Apple értéke a tavaly év végi adatok alapján 880,455 milliárd dollár, ami a járvány előtti 2019-hez képest 185 százalékos növekedés, de elmarad az egy évvel korábbi 947,062 milliárd dollártól.

A legelső. Fotó: Depositphotos
A legelső. Fotó: Depositphotos

A második helyezett a Google a 2021-es 819,573 milliárd dollár után tavaly 578 milliárd dollárt tudott felmutatni, ami 87 százalékos értékemelkedés 2019-hez képest, míg a harmadik Microsoft 99 százalékkal 502 milliárd dollárra növelte márkaértékét a járvány előtti évhez képest.

Az Amazon, a 2019-es első, mára már csak a negyedik helyet tudta megszerezni a ranglistán, 468,7 milliárd dolláros értékével, pedig ez is 48,6 százalékkal haladja meg a 2019-es értéket.

A rangsorban ezután az amerikai McDonald's jön 191,109 milliárddal, majd az ugyancsak amerikai Visa 169,092 milliárddal, a kínai Tencent 141,020 milliárddal, a francia Louis Vuitton 124,822 milliárddal, az amerikai MasterCard 110,631 milliárddal és a Coca-Cola 106,109 milliárddal.

Martin Guerrieria, a Kantar BrandZ vezetője a közlemény szerint elmondta: az idei eredmények az összesített márkaértékben kimutatott visszaesés ellenére valójában a márkák hosszú távú növekedési trendjének folytatását mutatják, amely elkezdődött a 2008-as globális pénzügyi válságot követően, és egészen a járvány kezdetéig tartott.

Azok a márkák, amelyek folyamatosan erős fogyasztói kapcsolatok kialakításába fektetnek be, most sokkal jobb helyzetben vannak a jelenlegi gyorsan változó körülmények között, és nagyobb fokú ellenálló képességet biztosítanak a részvényeseknek - tette hozzá.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Hernádi Zsolt elárulta: megvan, mekkora osztalékot fizet a Mol
Privátbankár.hu | 2024. április 25. 16:43
Nem volt egyszerű éve a Molnak 2023-ban.
Vállalat Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
Privátbankár.hu | 2024. április 24. 16:11
A villamosenergia-rendszerről készített digitális másolat segítségével felgyorsíthatóvá válik az autógyárak energiarendszerének megtervezése, modernizálása.
Vállalat Négynapos? Hatnapos munkahét jön a Samsungnál
Privátbankár.hu | 2024. április 23. 14:24
Gazdasági okokra hivatkozva hozták meg az intézkedést.
Vállalat Érkezik az új, nyolcmillió forintos elektromos Dacia
Privátbankár.hu | 2024. április 23. 12:59
 A Renault francia autógyártó konszern idei eladásainak a növekedésére számít.
Vállalat A BioTechUSA-cégcsoport 2023-as éve: közel a 100 milliárdos árbevételi határ
Natív tartalom | 2024. április 22. 16:24
Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport. Tavaly csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte árbevételét, és közel 5 milliárd forintot fordított beruházásokra. Évről évre nő a bevételük, pedig Lévai Bálint vezérigazgató szerint a maratoni futás 42 kilométeréből még csak az 5. kilométernél járnak.
Vállalat Telekom-ügyfél? Fontos bejelentést tett a szolgáltatója
Privátbankár.hu | 2024. április 17. 11:18
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. 
Vállalat Profitboom, forgalomcsökkenéssel: erre volt képes az Ericsson
Privátbankár.hu | 2024. április 16. 12:55
Az Ericsson AB svéd távközlési berendezésgyártó negyedéves nyeresége növekedéséről, ugyanakkor bevételének csökkenéséről jelentett kedden.
Vállalat A Tesla-vezér minden tizedik dolgozót kirúgja
Privátbankár.hu | 2024. április 15. 15:12
Egy vállalati belső levél is kiszivárgott, amelyben Musk lényegében elbúcsúzott az érintettektől.
Vállalat Jókora gyomrost kapott az Apple
Privátbankár.hu | 2024. április 15. 11:32
Legnagyobb riválisa vitte be az ütést.
Vállalat Emelt osztalékot fizet a Waberer’s
Privátbankár.hu | 2024. április 12. 17:34
Egy rekord év után.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG