Fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air ellen a fővárosi kormányhivatal, Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár közös közleményben azt írta: elfogadhatatlan a fapados légitársaság utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlata, és felháborító, ahogy a légitársaság a saját hibájából előállt helyzetet kezeli, a tájékoztatás minimumát sem biztosítva az általa megkárosított utasoknak – közölte a Miniszterelnökség.
A Wizz Air-t is elérte a sztrájkhullám |
A hivatal szerint a Wizz Air tisztességtelen a magyar utasokkal szemben, mivel nem teljesíteni kötelezettségeit és nem biztosítja az utasok által kifizetett szolgáltatásokat, semmibe véve a fogyasztóvédelem alapvető szabályait.
Az utasfelvétellel kapcsolatos incidensek miatt indult el a fogyasztóvédelmi vizsgálat, a fővárosi kormányhivatal azonban nem csak a Wizz Airrel, hanem versenytársával, a Ryanairrel szemben is indított vizsgálatot. György István kormánymegbízott az ír központú diszkont légicég poggyászkezelésével kapcsolatos hiányosságok miatt rendelte el két hete a vizsgálat lefolytatását.
Története legnagyobb fejlesztését jelentette be a Wizz Air A Wizz Air ma megkezdte történetének legnagyobb fejlesztését - egy napig a repülőjegyet is olcsóbban adják. További részletek a Privátbankár.hu-n. >>> |