A német Lidl egyesült királyságbeli leányvállalata, a Lidl GB egész hónapon át tartó rendezvénysorozatot szervez júliusban beszállítóinak, illetve olyan vállalatoknak, amelyek szeretnének a kiskereskedő áruellátóivá válni. A cég ugyanis bővíteni akarja hálózatát a szigetországban, ahol meglehetősen jól muzsikál.
Az események, amelyeken bármely céget szívesen látnak, Newcastle-ben, Glasgow-ban, Birminghamben és Southamptonban lesznek. A vendéglátók létesítményüzemeltetői és áruházépítési csapatukat küldik a frontvonalba, mert a végső cél az áruházlánc bővítése, amihez meg kell teremteni a feltételeket. Az érdeklődő vállalatok bepillantást kaphatnak abba, hogyan működhetnek együtt a kiskereskedővel. Megismerhetik ennek egyes lépéseit és követelményeit. Erre részben a Lidl képviselőivel, részben az áruházlánc beszállítóival folytatott egyeztetéseken nyílik lehetőségük.
A nagy felhajtás nem mellesleg egybeesik azzal, hogy a német diszkontlánc éppen 30 éve van jelent a brit piacon. Ez alatt az idő alatt 8,1 százalékos piaci részesedést szerzett magának az idegtépő versenyben. Az elmúlt évet azzal töltötték, hogy jelentős befektetésekkel megerősítették a vállalat napi működésének infrastruktúráját. Az idei év elején bejelentették, hogy Edinburgh-ban, Leedsben, Liverpoolban és Londonban akarnak új áruházakat nyitni. A terjeszkedést alátámasztja, hogy az elmúlt kilenc hónapban a Lidl volt a brit kiskereskedelmi ágazat leggyorsabban növekvő vállalata.