A korcsoport több mint fele, vagyis 57 százaléka állítja magáról, hogy tájékozódott már ilyen módon. Az életkor növekedésével lankad az érdeklődés: az X generáció tagjainak, vagyis az 1966 és 1980 között születetteknek 49 százalékát, a Baby Booemers-ek, tehát a II. világháború után, 1946 és 1965 között születetteknek 38 százalékát szegezi a fizetett közösségi felület a számítógép elé.
Magyarországon ez a sorrend felborul, ugyanakkor sokkal nagyobb a közösségi reklámok iránti érdeklődés: az Y-generáció 74 százaléka, az X 65 százaléka és a Baby Boomers-ek 68 százaléka kattintott már ilyen felületen reklámra.
A mobiltelefonokon elhelyezett reklámok népszerűségének hasonló a sorrendje a generációk körében: az Y generáció 45, az X generáció 43 százaléka, és a Baby Boomers-ek 34 százaléka követi őket. A rangsor ebben az esetben is más idehaza, de az érdeklődés a nemzetközinél valamivel alacsonyabb: 38 az Y-generáció körében, 40 százalék az X-nél és 42 százalék a Baby Boomers-eknél.
A leggyengébb kattintási aránya a hirdetések közül az olyan e-mailben küldött kiskereskedelmi hírleveleknek van, amelyeket mobilon olvasnak: az Y generáció 30, az X generáció 31 százaléka, a Baby Boomers-ek 25 százaléka kattint rájuk. Magyarországon ezek az arányok sokkal alacsonyabbak, mindössze 6, 10 és mégegyszer 10 százalék.