1p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közösségi oldalak használói fogyasztják leginkább az online reklámokat. Egy felmérés szerint leginkább az Y generáció, vagyis az 1980 után születettek kíváncsiak a közösségi média felületein elhelyezett hirdetésekre.

A korcsoport több mint fele, vagyis 57 százaléka állítja magáról, hogy tájékozódott már ilyen módon. Az életkor növekedésével lankad az érdeklődés: az X generáció tagjainak, vagyis az 1966 és 1980 között születetteknek 49 százalékát, a Baby Booemers-ek, tehát a II. világháború után, 1946 és 1965 között születetteknek 38 százalékát szegezi a fizetett közösségi felület a számítógép elé.

Magyarországon ez a sorrend felborul, ugyanakkor sokkal nagyobb a közösségi reklámok iránti érdeklődés: az Y-generáció 74 százaléka, az X 65 százaléka és a Baby Boomers-ek 68 százaléka kattintott már ilyen felületen reklámra.

A mobiltelefonokon elhelyezett reklámok népszerűségének hasonló a sorrendje a generációk körében: az Y generáció 45, az X generáció 43 százaléka, és a Baby Boomers-ek 34 százaléka követi őket. A rangsor ebben az esetben is más idehaza, de az érdeklődés a nemzetközinél valamivel alacsonyabb: 38 az Y-generáció körében, 40 százalék az X-nél és 42 százalék a Baby Boomers-eknél.

A leggyengébb kattintási aránya a hirdetések közül az olyan e-mailben küldött kiskereskedelmi hírleveleknek van, amelyeket mobilon olvasnak: az Y generáció 30, az X generáció 31 százaléka, a Baby Boomers-ek 25 százaléka kattint rájuk. Magyarországon ezek az arányok sokkal alacsonyabbak, mindössze 6, 10 és mégegyszer 10 százalék.

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
Vásárló Tarol a magyar Lidl: naponta több mint 4 milliárdnál tart a boltlánc
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 07:55
Utcahosszal vezet a Lidl. 
Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG