3p

Alaposan megdolgoztatta marketingeseit a Lidl az idei bevásárlási szezon előtt, hogy olyan reklámokkal
álljanak elő, amelyek ki tudnak tűnni a vásárlókat elárasztó hirdetésözönből.

A Lidl hazai piacán, Németországban versenytársait fricskázó halloweeni reklámmal indítja az idei év végi bevásárlási szezont. A hirdetés főszereplője szakít azzal a hagyománnyal, hogy az áruházak reklámjaiban lehetőleg csinos, fiatal házaspárok szerepeljenek, aranyos szülők vagy nagyszülők társaságában.

A főszereplő – Dr. Günstig, akinek nevét magyarra nagyjából Dr. Megfizethetőnek lehet fordítani – ezúttal egy horrorfilmekbe illő figura, aki foglalkozására nézve „árördögűző”. Megjelenéséhez az ihletet az 1973-ban készült, Az ördögűző című horrorfilm adta. A földöntúli problémák megoldására specializálódott szakember felkeresi egy családot otthonukban, hogy segítsen a háziasszonynak, akinek férjét démonok helyett a magas árak babonázták meg.

Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Fotó: Depositphotos

Eközben az egyik jelenetben a Lidl PR-osai olyan árukat csempésztek a háttérbe, amelyek címkéi – hogy, hogy nem – erősen hajaznak a nagy rivális, az Edeka logójára. Ez a vállalat Németország legnagyobb kiskereskedője 25 százalékos piaci részesedéssel. Ha valaki nem értené: az Edeka árai magasak, ami felesleges kiadást okoz a német polgároknak, ha nem néznek be a Lidl áruházaiba.

A videóban a főhős, Dr. Günstig kiűzi a férjből a magas árakkal szembeni függőségét. Felesége elnyeri a kiskereskedelmi reklámok nélkülözhetetlen összetevőjét, a vásárlás lehetőségéből fakadó boldogságot. Az alábbiakban is látható reklám október 24-étől látható a YouTube-on. Néhány nap alatt több mint 3 millió nézőt hozott a Lidlnek.

A diszkontlánc másik vásárlócsalogató húzása a Disney+ streemingszolgáltatóval kötött szerződése, ez a Lidl Plus alkalmazás minél több használatára ösztönzi a vevőket. A Németországban elérhető lehetőség meghatározott értékű vásáslás esetén lehetővé teszi a felhasználónak, hogy kedvezményes áron, sőt kellően sok pénz elköltésével akár ingyen hozzájusson egy Disney+ havi előfizetéshez. A kedvezményt ismételten igénybe lehet venni a megfelelően nagy összeg újbóli elköltésével a Lidlnél. A két vállalat pr-osai úgy értékelik a lehetőséget, hogy azzal a promóció új módszerét vezetik be. Ez annyiban sántít, hogy a francia Carrefour a Netflixszel összeállva az idei évben korábban elindította a Carrefour Plus előfizetési programot a Rouen és Bordeaux vármegyék körzetében élő vásárlóinak. (ESM Magazine

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Mi készül a benzinkutakon? Itt a válasz!
Privátbankár.hu | 2024. december 6. 14:06
Nem lesz áremelkedés.  
Vásárló Gondban lehetnek az M1-nél: ezt hogyan tálalják?
Privátbankár.hu | 2024. december 5. 08:30
Az októberi kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit mindössze 3,6, az előző havit pedig 1,2 százalékkal haladta meg. Ez kevés lehet a kormány GDP-növekedési álmainak beteljesüléséhez.
Vásárló Új korszakba lép a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. december 3. 12:56
Hiába a hírnév, a Dr. Martensnél a túlélésről szólt az elmúlt fél év.
Vásárló A Temu megtalálta a vásárlók gyenge pontját
Buksza blog | 2024. december 3. 11:48
Egy évvel ezelőtt a két kínai online óriás, amelyek hatalmas felfordulást hoztak a kiskereskedelemben, még nem tudták kimazsolázni az év végi bevásárlási szezon legjobb falatját.
Vásárló Ijesztő drágulás a magyar diszkontokban – majdnem a duplájára nőtt a legolcsóbb tojások ára
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. december 2. 05:41
Összességében visszafogottan emelkedett havi és éves szinten is a diszkontokban megvehető alapélelmiszerek ára a Privátbankár Diszkont Árkosara szerint. Ugyanakkor a tojás egészen durva mutatvánnyal rukkolt elő, ami a külföldi helyzetet tekintve annyira nem is meglepő. 
Vásárló A kozmetikai ipar trükkjei – nesze neked, fogyasztóvédelem
Elek Lenke | 2024. december 1. 14:46
Elképesztő mennyiségű, márkájú, fajtájú arc-, kéz- és lábkrémet, lemosót, tonikot, arcmaszkot, szemránckrémet lehet kapni – de hogy melyiket válasszuk, abban senki sem segít. Közben trükkök százaival próbálnak minket befolyásolni.
Vásárló Éves megyei matrica – egy költséghatékony opció
Márkázott tartalom | 2024. november 28. 10:54
Az autópálya matrica kínálat változásainak első lépése a 2015-ben, vármegyékre érvényes matricák bevezetése volt. Az új termék népszerűsége pedig azóta is töretlen, hiszen évek óta az eladási statisztikák élén találhatjuk azt, ez pedig várhatóan jövőre sem változik.
Vásárló A nap képe: dupla annyiba kerül a kolbász Budapesten, mint Bécsben
Privátbankár.hu | 2024. november 27. 17:04
Hihetetlenül hangzik, de igaz: a magyar fővárosban sokkal drágább az utcán kolbászozni, mint az osztrákban.
Vásárló Mi kell egy modern ergonomikus irodába?
Márkázott tartalom | 2024. november 25. 17:48
A modern, egészséges munkakörnyezet már régen nem csupán egy asztal és egy szék kombinációját jelenti. Az ergonomikus iroda kialakítása kulcsfontosságú a munkavállalók egészsége, kényelme – és produktivitása szempontjából is. A dolgozók fizikai és mentális jólétének támogatása kulcsfontosságú egy vállalat működése során, hiszen ezáltal elhivatottságuk, munkakedvük és hatékonyságuk is nő, de mi mindenre van szükség egy ergonomikus iroda kialakításához? Ezt vizsgáljuk az alábbiakban. 
Vásárló Árat csökkentett a Penny tulajdonosa az egyik kedvenc piacán
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 24. 19:44
A kelet- és közép-európai országok kiskereskedelmének sokszínűségére példa, hogy a Magyarországon a Pennyvel jelen lévő német REWE Group Bulgáriában a Billa áruházakkal szerzett nagy piaci részesedést.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG