3p

Alaposan megdolgoztatta marketingeseit a Lidl az idei bevásárlási szezon előtt, hogy olyan reklámokkal
álljanak elő, amelyek ki tudnak tűnni a vásárlókat elárasztó hirdetésözönből.

A Lidl hazai piacán, Németországban versenytársait fricskázó halloweeni reklámmal indítja az idei év végi bevásárlási szezont. A hirdetés főszereplője szakít azzal a hagyománnyal, hogy az áruházak reklámjaiban lehetőleg csinos, fiatal házaspárok szerepeljenek, aranyos szülők vagy nagyszülők társaságában.

A főszereplő – Dr. Günstig, akinek nevét magyarra nagyjából Dr. Megfizethetőnek lehet fordítani – ezúttal egy horrorfilmekbe illő figura, aki foglalkozására nézve „árördögűző”. Megjelenéséhez az ihletet az 1973-ban készült, Az ördögűző című horrorfilm adta. A földöntúli problémák megoldására specializálódott szakember felkeresi egy családot otthonukban, hogy segítsen a háziasszonynak, akinek férjét démonok helyett a magas árak babonázták meg.

Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Fotó: Depositphotos

Eközben az egyik jelenetben a Lidl PR-osai olyan árukat csempésztek a háttérbe, amelyek címkéi – hogy, hogy nem – erősen hajaznak a nagy rivális, az Edeka logójára. Ez a vállalat Németország legnagyobb kiskereskedője 25 százalékos piaci részesedéssel. Ha valaki nem értené: az Edeka árai magasak, ami felesleges kiadást okoz a német polgároknak, ha nem néznek be a Lidl áruházaiba.

A videóban a főhős, Dr. Günstig kiűzi a férjből a magas árakkal szembeni függőségét. Felesége elnyeri a kiskereskedelmi reklámok nélkülözhetetlen összetevőjét, a vásárlás lehetőségéből fakadó boldogságot. Az alábbiakban is látható reklám október 24-étől látható a YouTube-on. Néhány nap alatt több mint 3 millió nézőt hozott a Lidlnek.

A diszkontlánc másik vásárlócsalogató húzása a Disney+ streemingszolgáltatóval kötött szerződése, ez a Lidl Plus alkalmazás minél több használatára ösztönzi a vevőket. A Németországban elérhető lehetőség meghatározott értékű vásáslás esetén lehetővé teszi a felhasználónak, hogy kedvezményes áron, sőt kellően sok pénz elköltésével akár ingyen hozzájusson egy Disney+ havi előfizetéshez. A kedvezményt ismételten igénybe lehet venni a megfelelően nagy összeg újbóli elköltésével a Lidlnél. A két vállalat pr-osai úgy értékelik a lehetőséget, hogy azzal a promóció új módszerét vezetik be. Ez annyiban sántít, hogy a francia Carrefour a Netflixszel összeállva az idei évben korábban elindította a Carrefour Plus előfizetési programot a Rouen és Bordeaux vármegyék körzetében élő vásárlóinak. (ESM Magazine

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Melyik fogszabályozó illik hozzád? – Rögzített, láthatatlan vagy kivehető megoldás?
PR | 2025. december 18. 10:37
A modern fogszabályozás ma már minden korosztály számára elérhető – és teljesen személyre szabható. Az Artdent Fogászat és Szájsebészet rendelőjében a 30–60 éves páciensek is egyre nagyobb számban választják az esztétikusabb, rendezettebb mosoly felé vezető utat, méghozzá a lehető legészrevétlenebb módon. De melyik fogszabályozó a legjobb választás? A rögzített, a láthatatlan sín vagy a kivehető készülék? Segítünk eligazodni a lehetőségek között, hogy megtaláld a számodra legideálisabb megoldást.
Vásárló Olcsóbb lett a tankolás szerda reggelre, de van egy rossz hírünk
Privátbankár.hu | 2025. december 17. 10:44
A következő napokban viszont nem várható további árcsökkenés.
Vásárló Mit üzen egy jó ajándék?
Márkázott tartalom | 2025. december 13. 10:34
Az ajándékozás elsőre egyszerű gesztusnak tűnik, valójában azonban jóval többről szól, mint egy tárgy átadásáról. Egy ajándék mindig üzenetet hordoz: figyelmet, elismerést, kapcsolatot vagy éppen státuszt. Éppen ezért nem mindegy, mit, mikor és kinek adunk. Különösen akkor, ha üzleti vagy hivatalos közegben történik az ajándékozás.
Vásárló Döntött az EU: ezt megemlegeti, aki rendszeresen rendel külföldről
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 16:25
Jön a kötelező vám a kis értékű csomagokra.
Vásárló Érdemes lesz elővenni a töltőpisztolyt a hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 11:05
Szombaton mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken. A benziné jobban.
Vásárló Tegyél a kosaradba egy kis gondoskodást! – Indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció
PR | 2025. december 11. 13:27
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Vásárló Táncra perdülhetnek az autósok – itt vannak az új üzemanyagárak
Privátbankár.hu | 2025. december 10. 11:42
Csütörtökön mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken.
Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Outdoor életmód – merész vállalkozás és divat találkozása
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 17:21
Gondoltál már arra, hogy mitől válik egy márka ikonikussá a szabadtéri világban? A szabadidős életmód iránti növekvő lelkesedés nemcsak a természet szerelmeseinek körében terjed, hanem divatirányzatként is egyre hangsúlyosabban van jelen.
Vásárló Miért választják egyre többen a prémium magánegészségügyet?
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 14:12
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG