3p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Alaposan megdolgoztatta marketingeseit a Lidl az idei bevásárlási szezon előtt, hogy olyan reklámokkal
álljanak elő, amelyek ki tudnak tűnni a vásárlókat elárasztó hirdetésözönből.

A Lidl hazai piacán, Németországban versenytársait fricskázó halloweeni reklámmal indítja az idei év végi bevásárlási szezont. A hirdetés főszereplője szakít azzal a hagyománnyal, hogy az áruházak reklámjaiban lehetőleg csinos, fiatal házaspárok szerepeljenek, aranyos szülők vagy nagyszülők társaságában.

A főszereplő – Dr. Günstig, akinek nevét magyarra nagyjából Dr. Megfizethetőnek lehet fordítani – ezúttal egy horrorfilmekbe illő figura, aki foglalkozására nézve „árördögűző”. Megjelenéséhez az ihletet az 1973-ban készült, Az ördögűző című horrorfilm adta. A földöntúli problémák megoldására specializálódott szakember felkeresi egy családot otthonukban, hogy segítsen a háziasszonynak, akinek férjét démonok helyett a magas árak babonázták meg.

Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Fotó: Depositphotos

Eközben az egyik jelenetben a Lidl PR-osai olyan árukat csempésztek a háttérbe, amelyek címkéi – hogy, hogy nem – erősen hajaznak a nagy rivális, az Edeka logójára. Ez a vállalat Németország legnagyobb kiskereskedője 25 százalékos piaci részesedéssel. Ha valaki nem értené: az Edeka árai magasak, ami felesleges kiadást okoz a német polgároknak, ha nem néznek be a Lidl áruházaiba.

A videóban a főhős, Dr. Günstig kiűzi a férjből a magas árakkal szembeni függőségét. Felesége elnyeri a kiskereskedelmi reklámok nélkülözhetetlen összetevőjét, a vásárlás lehetőségéből fakadó boldogságot. Az alábbiakban is látható reklám október 24-étől látható a YouTube-on. Néhány nap alatt több mint 3 millió nézőt hozott a Lidlnek.

A diszkontlánc másik vásárlócsalogató húzása a Disney+ streemingszolgáltatóval kötött szerződése, ez a Lidl Plus alkalmazás minél több használatára ösztönzi a vevőket. A Németországban elérhető lehetőség meghatározott értékű vásáslás esetén lehetővé teszi a felhasználónak, hogy kedvezményes áron, sőt kellően sok pénz elköltésével akár ingyen hozzájusson egy Disney+ havi előfizetéshez. A kedvezményt ismételten igénybe lehet venni a megfelelően nagy összeg újbóli elköltésével a Lidlnél. A két vállalat pr-osai úgy értékelik a lehetőséget, hogy azzal a promóció új módszerét vezetik be. Ez annyiban sántít, hogy a francia Carrefour a Netflixszel összeállva az idei évben korábban elindította a Carrefour Plus előfizetési programot a Rouen és Bordeaux vármegyék körzetében élő vásárlóinak. (ESM Magazine

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
Vásárló Teszt Plussz Magazin: ezek a legjobb vezeték nélküli állóporszívók
Márkázott tartalom | 2025. november 12. 10:25
A Teszt Plussz Magazin ismét frissítette vezeték nélküli állóporszívó tesztjét, aminek részeként megvizsgálták az egész piacot, és a teszteredményekből kiderült, hogy a Dyson még mindig uralja a prémium kategóriát, de egyre komolyabb kihívót jelent a Dreame, miközben az alacsonyabb kategóriákat leginkább a Xiaomi, a Bosch, a Shark és a Gorenje porszívói uralják.
Vásárló Milyen előnyei vannak a toló bukó erkélyajtónak?
Márkázott tartalom | 2025. november 10. 18:30
Ez egy rendkívül népszerű nyílászáró típus, amit az erkélyekhez, teraszokhoz és télikertekhez rendszeresen használnak. A kialakítása tulajdonképpen egy fix elemből és egy tolható szárnyból áll. Zárt állapotban a fix üvegfal síkjában helyezkedik el, így a gyakorlatban nem foglal el felesleges helyet.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG