3p

Alaposan megdolgoztatta marketingeseit a Lidl az idei bevásárlási szezon előtt, hogy olyan reklámokkal
álljanak elő, amelyek ki tudnak tűnni a vásárlókat elárasztó hirdetésözönből.

A Lidl hazai piacán, Németországban versenytársait fricskázó halloweeni reklámmal indítja az idei év végi bevásárlási szezont. A hirdetés főszereplője szakít azzal a hagyománnyal, hogy az áruházak reklámjaiban lehetőleg csinos, fiatal házaspárok szerepeljenek, aranyos szülők vagy nagyszülők társaságában.

A főszereplő – Dr. Günstig, akinek nevét magyarra nagyjából Dr. Megfizethetőnek lehet fordítani – ezúttal egy horrorfilmekbe illő figura, aki foglalkozására nézve „árördögűző”. Megjelenéséhez az ihletet az 1973-ban készült, Az ördögűző című horrorfilm adta. A földöntúli problémák megoldására specializálódott szakember felkeresi egy családot otthonukban, hogy segítsen a háziasszonynak, akinek férjét démonok helyett a magas árak babonázták meg.

Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Eltér a hagyományostól az idei szezonkezdet
Fotó: Depositphotos

Eközben az egyik jelenetben a Lidl PR-osai olyan árukat csempésztek a háttérbe, amelyek címkéi – hogy, hogy nem – erősen hajaznak a nagy rivális, az Edeka logójára. Ez a vállalat Németország legnagyobb kiskereskedője 25 százalékos piaci részesedéssel. Ha valaki nem értené: az Edeka árai magasak, ami felesleges kiadást okoz a német polgároknak, ha nem néznek be a Lidl áruházaiba.

A videóban a főhős, Dr. Günstig kiűzi a férjből a magas árakkal szembeni függőségét. Felesége elnyeri a kiskereskedelmi reklámok nélkülözhetetlen összetevőjét, a vásárlás lehetőségéből fakadó boldogságot. Az alábbiakban is látható reklám október 24-étől látható a YouTube-on. Néhány nap alatt több mint 3 millió nézőt hozott a Lidlnek.

A diszkontlánc másik vásárlócsalogató húzása a Disney+ streemingszolgáltatóval kötött szerződése, ez a Lidl Plus alkalmazás minél több használatára ösztönzi a vevőket. A Németországban elérhető lehetőség meghatározott értékű vásáslás esetén lehetővé teszi a felhasználónak, hogy kedvezményes áron, sőt kellően sok pénz elköltésével akár ingyen hozzájusson egy Disney+ havi előfizetéshez. A kedvezményt ismételten igénybe lehet venni a megfelelően nagy összeg újbóli elköltésével a Lidlnél. A két vállalat pr-osai úgy értékelik a lehetőséget, hogy azzal a promóció új módszerét vezetik be. Ez annyiban sántít, hogy a francia Carrefour a Netflixszel összeállva az idei évben korábban elindította a Carrefour Plus előfizetési programot a Rouen és Bordeaux vármegyék körzetében élő vásárlóinak. (ESM Magazine

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Folytatódik a műanyagpalack-háború: nekimentek a Coca-Colának és a Pepsinek
Buksza blog | 2024. november 1. 12:58
Vásárlóik átverésével vádolja az Egyesült Államok legnépesebb megyéjének önkormányzata a két legismertebb kólacéget, mert műanyagpalackjaik szerinte nem igazán újrahasznosíthatók.
Vásárló Kihúzta a gyufát, nagy bajba kerülhet a Temu
Buksza blog | 2024. október 31. 18:57
Az Európai Bizottság elégedetlen a Temu által benyújtott jelentéssel, amely arról számolt be, milyen intézkedésekkel igyekeztek megakadályozni, hogy gyanús termékek kerüljenek fel az elektronikus piacterükre.
Vásárló Megbukott a BYD egyik autója
Privátbankár.hu | 2024. október 30. 16:59
A BYD a kínai autógyártás faltörő kosa az európai újautó-piacon, ezért különösen érzékenyen érintheti a vállalatot, hogy a legnevesebb közlekedésbiztonsági szervezet hibát talált egyik típusában.
Vásárló Trumpra fogad a magyarok többsége
Natív tartalom | 2024. október 30. 13:49
Botrányokban, fordulatokban gazdag és meglehetősen kiélezett az amerikai elnökválasztás, ami a fogadási piacokat is lázban tartja. A magyar Vegas.hu fogadó oldalon is jóval esélyesebb Donald Trump a győzelemre.
Vásárló Szabályosan berúgja az ajtót a legnagyobb boltlánc
Buksza blog | 2024. október 29. 12:41
Az Egyesült Államok legnagyobb áruházlánca előrehozta a Black Friday akciószezon kezdetét, így egyre inkább igaz a kiskereskedőknek az a technikája, hogy a fekete péntek igazából fekete november lett.
Vásárló Csapás a baktériumokra: nagyon agresszív módszer jelenthetne totális győzelmet
Privátbankár.hu | 2024. október 29. 07:44
Korábban a marhahús fertőzöttsége okozott gondokat a gyorsétteremláncoknál, ám a legutóbbi esetben, a McDonald’s amerikai fertőzésében olyan összetevő volt mérgező, amit nem sütnek meg. 
Vásárló Mi vár az autósokra a benzinkutakon? Kiderült
Privátbankár.hu | 2024. október 28. 10:22
Áremelkedés jön.
Vásárló Átléptek egy határt a magyar boltok: rosszul fest a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérés eredménye
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. október 28. 05:46
Idén október végén már 11 ezer forint fölé ugrott a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek ára. Ez meghaladja a szeptemberi és a tavaly októberi szintet is. Kiderül az is, hogy érdemes-e tartós tejért a diszkontokba menni. 
Vásárló Rákaptak a Lidl újdonságaira, jön az átalakulás a polcokon
Buksza blog | 2024. október 26. 16:21
A Lidl magasabb sebességfokozatra kapcsol a növényi alapú hús- és tejtermékpótló élelmiszerek kínálatában az Egyesült Királyságban, de ami ott divatba jön, az előbb-utóbb Magyarországon is megjelenhet. 
Vásárló Elkeserítő jelentés jött az online boltokban kapható játékokról, fókuszban a Temu és a többiek
Privátbankár.hu | 2024. október 24. 12:17
Egy brit szakmai szervezet megvizsgálta a legnagyobb online piactereken kapható játékokat, aminek alapján riasztóan nagy arányban talált köztük a gyerekekre veszélyes termékeket.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG