1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A női felhasználóknak köszönhető, hogy egyre népszerűbbek az okostelefonok, ők valamennyi okostelefon-funkciót többet és rendszeresebben használják, mint a férfi felhasználók - derült ki az Ericsson ConsumerLab kutatásából.

Az Ericsson ConsumerLab 2013-ra vonatkozó kutatása többek között arra a meglepő eredményre jutott, hogy a női felhasználóknak komolyabb szerepe van az okostelefonok tömegáruvá válásában férfi társaiknál. A nőkre már évek óta jellemző a telekommunikációs szolgáltatások széleskörű használata, azonban az kevéssé köztudott, hogy a legtöbb okostelefon-szolgáltatást többet és rendszeresebben használják, mint a férfiak.


A nők számos kommunikációs és a mindennapi élethez kapcsolódó tevékenységüket folytatják okostelefonjaikon. Világszinten a nők jóval aktívabbak férfitársaiknál az SMS üzenetek használata során, a női okostelefontulajdonosok nem kevesebb, mint 97%-a használja ezt a szolgáltatást, míg 77%-uk küld és fogad fényképeket telefonjával. Ez utóbbi területen a legnagyobb, mintegy 7% a különbség női és férfi felhasználók között.

A közösségi hálókat a nők 59%-a éri el okostelefonján. A kuponbeváltás és a különböző helyszínekre alkalmazások segítségével való bejelentkezés általában véve is kevésbé elterjedt a piacon, a nők esetében ez 17 illetve 24%-ot jelent.

A nők igényei szerint alakulhat a piac

Érdekes megfigyeléseket tehetünk a helyi piacok vizsgálatával is. Az amúgy is kiemelkedő SMS szolgáltatás használat terén az orosz, az egyiptomi, a dél-afrikai és a török nők különösen aktívak. A képes üzenetek küldése-fogadása terén is kiemelkednek a fejlett ázsiai országok női felhasználói, akiknek 87%-a használja a szolgáltatást, szemben a férfiak 79%-ával. Nyugat-Európában a közösségi hálók használata emelkedik ki az átlagból, a nők több mint 60%-a lép fel valamely közösségi oldalra mobiltelefonja segítségével, férfiak esetében ez a szám csupán mintegy 52%.

Az észak-amerikai nők negyede használ valamely mobiltelefonos bejelentkezésre szolgáló alkalmazást megelőzve az összes többi régiót e téren. Míg a latin-amerikai nők továbbra is többet használják telefonjaikat kuponbeváltásra férfi társaiknál, mégis jóval elmaradnak a világátlagtól.

Mivel a nők egyre inkább komoly felhasználói lesznek e szolgáltatásoknak, várhatóan az ő igényeik részét képezik az okostelefon-piac alakulásának a közeljövőben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG