„Rugalmasságunkból és az eddigi erős ügyfélszerzésből eredően találtunk forrást az új adó költségeinek finanszírozására, így nem kívánjuk az új adó miatti megnövekedett terheinket az ügyfeleinkre tovább hárítani” – írja a cég közleménye. A Tesco Mobile garantált percdíjakat biztosít ügyfeleinek legalább október 1-jéig, így mobilköltségeik változatlanok maradnak az új távközlési adó bevezetését követően.
A Tesco Mobile Dupla tarifa alapkoncepciója, hogy minden feltöltést megdupláz, valamint a 10 MB díjmentes mobilinternet-adatforgalom is marad, az új távközlési adó bevezetése ellenére sem kívánnak rajta változtatni. A Tesco Mobile működésének első három hónapjában a tulajdonosok időszaki célkitűzéseit lényegesen meghaladta az értékesítés mennyisége – állítja a Tesco.
Korábban két mobilcég is bejelentette, hogy az adót a fogyasztókra hárítja majd át.