1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az év legfontosabb családi ünnepe sok szülőnek inkább a problémákat juttatja eszébe: bevásárlás, sütés, főzés, takarítás. A gyerekek pedig iskola és napi program híján a tévé előtt töltik az idejüket. Természetes, hogy karácsonykor többet tévéznek a fiatalok, ez azonban nemcsak szétválaszthatja, hanem össze is kötheti a családtagokat.

A Tévézz okosan! weboldal segít a szülőknek és a gyerekeknek abban, hogy eligazodjanak a csatornák programjai között: ne csak kapcsolgassanak és háttértévézzenek, ne ragadjanak le véletlenszerűen egy műsornál, de ne is utasítsák el a televíziót. Inkább keressék a számukra érdekes, izgalmas, hasznos tartalmakat, és szerezzenek minél több információt a világról, a tudományról, a kultúráról.

Nyolcévesen kell tudatosságra nevelni a gyerekeket

Óvodáskorban még nem javasolt a tévézés, a gyerekeknek ebben az időszakban sokkal inkább valódi tapasztalatokra van szükségük. Ha mégis a tévé elé ülnek, érdemes alaposan megválogatni a műsorokat.

Nyolcéves kor körül kell a fiataloknak megtanulniuk a média használatát, és ekkor kell a szülőknek is lefektetniük az ezzel kapcsolatos szabályokat. Ez az időszak különösen alkalmas arra, hogy ezek a szabályok hosszú távon rögzüljenek – tanácsolja dr. Gyarmathy Éva neveléslélektani szakpszichológus.

Napi és heti műsorajánló segíti a fiataloknak való műsorok kiválasztását

A Tévézz okosan! kampányt a kábelszolgáltatókat tömörítő Magyar Kábelkommunikációs Szövetség indította el. A csatornák továbbítói felismerték, hogy nem elég egyre több műsort biztosítaniuk a családoknak, hanem segítséget is kell nyújtaniuk abban, hogy a Magyarországon elérhető több mint 100 magyar nyelvű csatorna programjaiból a gyerekek és a szülők könnyen megtalálják a fiataloknak szóló műsorokat.

Kéry Ferenc, a szövetség elnöke szerint azért különleges ez az honlap, mert a gyerekeknek és a szülőknek egyaránt szól. A fiatalok előre megtervezhetik a napi és a heti műsorajánló segítségével, hogy mit nézzenek, a szülők pedig képet kaphatnak arról, amiről az iskolában ők még nemigen tanulhattak: hogyan hat a média a gyermekeikre, hogyan segíthet a tévé a tanulásban, abban, hogy a gyermekek előtt kinyíljon a világ.

Válasszon közösen a család!

Egy kis odafigyeléssel harmóniában maradhatunk a tévével a karácsonyi műsordömping idején is. Ha a család közösen előre megtervezi, milyen programokat nézzenek együtt, a konfliktusok könnyen elkerülhetők.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG