Áprilisban negyedével nőtt a szálláshelyek vendégforgalma az elmúlt évhez képest.
Danubius Hotel Gellért
A külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 22 százalékkal, a belföldieké pedig 28 százalékkal bővült egy év alatt áprilisban, a kereskedelmi szálláshelyek forgalma így 24 százalékkal nőtt összesen. Ezzel a szállodák árbevétele 27 százalékkal, 36 milliárd forintra nőtt, a szállásbdíjbevétel pedig harmadával, 22 milliárd forintra ugrott, ezt közölte a KSH a Privátbankár.hu-val. Jobb volt a szállodák kihasználtsága is, ez 8,4 ponttal 61 százalékra nőtt áprilisban.
Áprilisban nagyjából 1,2 millió külföldi turista érkezett az országba, a január-áprilisi időszakban számuk így összesen 14 százalékkal, 3,6 millió főre bővült. Nagyjából egyébként ugyanennyi belföldi látogatott el Magyarország valamelyik pontjára, négy hónap alatt 3,2 millió magyar ment pihenni. A Széchenyi Pihenőkártyával kihasználtsága is emelkedett, 35 százalékkal többet költöttek a kereskedelmi szálláshelyeken, ez 1,5 milliárd forintot tett ki. Ebben ugyanakkor szerepet játszhatott az is, hogy a kártyákon szereplő összeg május 31-én járt le, erről korábban itt írtunk bővebben. >>>
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.