Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Áprilisban negyedével nőtt a szálláshelyek vendégforgalma az elmúlt évhez képest.
Danubius Hotel Gellért
A külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 22 százalékkal, a belföldieké pedig 28 százalékkal bővült egy év alatt áprilisban, a kereskedelmi szálláshelyek forgalma így 24 százalékkal nőtt összesen. Ezzel a szállodák árbevétele 27 százalékkal, 36 milliárd forintra nőtt, a szállásbdíjbevétel pedig harmadával, 22 milliárd forintra ugrott, ezt közölte a KSH a Privátbankár.hu-val. Jobb volt a szállodák kihasználtsága is, ez 8,4 ponttal 61 százalékra nőtt áprilisban.
Áprilisban nagyjából 1,2 millió külföldi turista érkezett az országba, a január-áprilisi időszakban számuk így összesen 14 százalékkal, 3,6 millió főre bővült. Nagyjából egyébként ugyanennyi belföldi látogatott el Magyarország valamelyik pontjára, négy hónap alatt 3,2 millió magyar ment pihenni. A Széchenyi Pihenőkártyával kihasználtsága is emelkedett, 35 százalékkal többet költöttek a kereskedelmi szálláshelyeken, ez 1,5 milliárd forintot tett ki. Ebben ugyanakkor szerepet játszhatott az is, hogy a kártyákon szereplő összeg május 31-én járt le, erről korábban itt írtunk bővebben. >>>
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.