A GVH a Magyar Posta Zrt.-vel szemben indított eljárásában azt vizsgálta, hogy a fogyasztók megfelelő információt kaphattak-e arról, hogy a postafiókokban történő bankkártyahasználat minden esetben készpénzfelvételnek minősül, illetve az ezzel kapcsolatos költségekről.
A Hivatal a vizsgálat során megállapította, hogy a Magyar Posta a vizsgált időszakban csak szóban tájékoztatta a fogyasztókat a bankkártyahasználattal kapcsolatos tudnivalókról, ez azonban a díjak mértékére nem terjedt ki.
A vállalkozás vállalta, hogy a szóbeli felvilágosítást írásos figyelemfelhívással is kiegészíti, és mindkét esetben egyértelművé teszi, hogy a postai bankkártyás tranzakciók készpénzfelvételnek minősülnek, melyek díja eltérhet a szokásos készpénzfelvételi díjtól.
A GVH elfogadta a kötelezettségvállalást, és annak előírásával megszüntette az eljárást. A kötelezettség teljesítését a Hivatal utóvizsgálatban ellenőrzi.