3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Ingatlan eladásakor az egyik legfontosabb tényező a hatásos hirdetési szöveg. A piacon rengeteg hasonló hirdetés található, amelyeket az érdeklődők könnyen átfutnak. Mi teremtheti meg azt a különbséget, ami a mi hirdetésünket kiemeli a tömegből? Egy jól megírt szöveg nemcsak az adatok felsorolásából áll, hanem az ingatlan hangulatát is át kell adnia. Gondoltunk már arra, hogy a részletek és az érzelmek közvetítése az, ami igazán megragadhat egy potenciális vevőt?

A megfelelő célközönség meghatározása

Első lépésként érdemes megvizsgálni, hogy kik lehetnek az ingatlan potenciális vásárlói. Lehet, hogy egy nagycsaládot keresünk meg vele, lehet, hogy egy befektetőt. Minden célcsoport más-más szempont szerint dönt. Például egy család számára fontos lehet a közeli iskola, míg egy befektető inkább az ingatlan értéknövekedését figyeli. Az ideális célzás segíti, hogy az érdeklődők magukra ismerjenek a leírásban. Számos ingatlan hirdetés szöveg minta található az interneten, nyugodtan alapul vehetjük ezeket.

Hogyan ragadja meg a figyelmet egy hirdetés?

A hirdetés bevezetője kulcsszerepet játszik, hiszen ez az a része, ami legelőször megragadja az érdeklődők figyelmét. Az erőteljes nyitás és az ingatlan fotózás megfelelő kivitelezése is tökéletesen alkalmas lehet arra, hogy felhívjuk a figyelmet. A különleges képek és a lebilincselő szöveg kombinációja még vonzóbbá teszi a hirdetést.

Az értékes részletek közlése

Kerülendő, hogy a hirdetések sablon kifejezéseket alkalmazzanak. Helyette érdemes bemutatni az ingatlan sajátos adottságait és lehetőségeit. Például egy otthonos nappalit érdemes úgy leírni, hogy ott kényelmesen elfér egy családi összejövetel. Az ilyen apró, de jelentős részletek az érdeklődők számára hosszú távon is vonzóbbá tehetik az ingatlant.

A tartalmi elemek fontossága

Az egyértelmű, világos szerkezet segíti a hirdetés olvashatóságát. Rövid bekezdések, jól strukturált információk segítenek abban, hogy az érdeklődő gyorsan megtalálja a számára fontos részleteket. Az ingatlan pontos címe (de nem a házszám), a környék bemutatása, és az infrastruktúra leírása mind hozzájárulnak a kép teljességéhez. Ezek az apróságok jelentősen befolyásolhatják a vásárlói döntéseket.

Gyakorlati és technikai adatok

A hirdetésben nem csupán az ingatlan elhelyezkedéséről és állapotáról kell szót ejteni, hanem kiemelendőek a benne található egyedi megoldások is. Napfényes elrendezés, energiatakarékos megoldások, modern felújítások mind fontos információk lehetnek egy potenciális vásárló számára. Döntenek arról, hogy érdemes-e személyesen is megtekinteni az ingatlant, amelyről lehet, hogy annyit olvastak már korábban az interneten.

Az ingatlanpiac dinamikája

A magyar ingatlanpiac töretlen érdeklődést mutat, amit a megveszlak.hu oldalon található látogatószám is alátámaszt. Évente milliók tekintik meg az elérhető ajánlatokat ezen a platformon, amely több ezer sikeres eladást bonyolít. A jó hirdetési szöveg kulcsa a sikerhez.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
Vásárló A családi büdzsé megfelelő kezelése
Márkázott tartalom | 2025. október 17. 11:12
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is. 
Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG