A tévézéssel töltött idő a teljes népesség tekintetében nem változott a tavaly ilyenkor mérthez képest, némileg csökkent viszont a gyermekek és a 18-49 év közöttiek televíziózási ideje, miközben az 50 év felettieké növekedett. Ez azt jelenti, hogy a harmadik negyedévet tekintve, átlagosan 4 óra 21 percet tévéznek az emberek naponta - derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.
Több mint 5 százalékponttal, 31 százalékra csökkent az országos kereskedelmi csatornák közönségaránya július és szeptember között, a tavalyi adatokhoz képest. A közszolgálati adóké 3 százalékpontos növekedéssel 15,4 százalékra emelkedett.
A filmcsatornák a nézők bő 8 százalékát vonzották a tévé elé, a gyermekcsatornákat kevesebb, mint 6 százalék választotta, míg az ismeretterjesztő tévék közönségaránya szűk 5 százalékos volt. A legkevesebb nézője - kevesebb mint 2 százaléknyi - az életmódcsatornáknak volt.