Nielsen
Vásárló Gluténmentes termékek a magyar boltokban: ezekből fogy a legtöbb 
Privátbankár.hu | 2019. augusztus 29. 10:24
Van olyan termék, amelynél megháromszorozódott a forgalom.
Vásárló Mit szív be a magyarok arcbőre? Jó üzlet az öregedés elleni harc 
Privátbankár.hu | 2019. május 4. 16:22
Lendületben a bőröregedést célzó arcápolási termékek piaca.
Vásárló Több mint 150 milliárdot költenek sörre a magyarok 
Privátbankár.hu | 2019. február 5. 08:08
Szépen pörög a hazai sörpiac.
Makro / Külgazdaság Hihetetlen pörgés a boltokban - Európa is megirigyelhet minket 
Privátbankár.hu | 2018. szeptember 5. 12:35
A év második negyedévben messze az európai átlag fölött teljesített a magyar kiskereskedelem.
Vásárló Magyarország minden olasz rémálmává válik? 
Privátbankár.hu | 2018. augusztus 29. 11:11
Reszkessetek, olaszok: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott mirelit pizzából itthon, mintegy nyolcmilliárd forint feletti értékben.
Vásárló Ez lenne a magyarok új kedvenc itala?  
Privátbankár.hu | 2018. június 27. 10:19
Évente nagyjából fél liter almabort gurít le egy átlag magyar.
Makro / Külgazdaság Hihetetlen pénzeket költenek sportra 
Privátbankár.hu | 2018. június 15. 12:12
A Nielsen kutatása szerint egyre inkább az online felületeket részesítik előnyben az televízióval szemben.
Vásárló Megrohanták a magyarok a boltokat – mi lesz itt, ha beköszönt a hőség? 
Privátbankár.hu | 2018. május 29. 11:35
Még el se kezdődött az igazi nyár, de már rekordok dőlnek a magyar ásványvízfogyasztásban.
Vásárló Cica- és kutyusbarátok: ezeket biztos nem tudtad a magyar állattartókról 
Privátbankár.hu | 2018. február 21. 11:45
Őrült sokat költünk kedvenceinkre, a Nielsen kiszámolta, pontosan mennyit.
Vásárló Valentin-nap: őrült dolgok derültek ki a magyarokról  
Valkai Nikoletta | 2018. február 14. 13:22
Fél évre is képesek lennénk lemondani mobilunkról egy intim együttlétért? Miért nem mindegy, hogy a romantikus vacsorán milyen színű a szalvéta? Élményre vágyunk, de plüssszívet kapunk? Ahogy nőnap előtt, a Valentin-napot megelőzően is számtalan sajtóközleménnyel találták meg szerkesztőségünket a vállalatok. Ezekből válogattunk.
Vásárló Rengeteg alkoholt iszik a magyar – ebből folyik le a legtöbb 
Privátbankár.hu | 2017. november 7. 07:06
Gyomorkeserű, voda, pálinka - ez a három a kedvencünk.
Vásárló Ezer kádat lehetne megtölteni azzal, amit magukra kennek a magyarok 
Privátbankár.hu | 2017. október 11. 09:50
Csak az arcunkra és a kezünkre milliárdokat költünk a Nielsen szerint.
Vásárló Mosószer, öblítő: mit öntenek a mosógépbe a magyarok?  
Privátbankár.hu | 2017. szeptember 20. 10:46
A mosószer vezet, az öblítő a harmadik legkelendőbb háztartási vegyi áru.
Vásárló Meglepő dolgok derültek ki az óvszerről 
Privátbankár.hu | 2017. augusztus 9. 10:46
A Nielsen felmérte a magyarországi óvszerpiacot - kiderült, mikor szexelünk a legtöbbet, és milyen gumit kedvelünk leginkább.
Vásárló Elképesztően sok sajtot eszünk – te mennyit költesz rá? 
Privátbankár.hu | 2017. július 14. 07:10
Sajtnál csak feldolgozott húst és sört fogyasztunk többet a Nielsen szerint.
Vásárló Jön a kánikula – neked mi lapul a hűtődben? 
Privátbankár.hu | 2017. június 14. 11:29
Tavaly nagyot mentek a mentes és az ízesített sörök.
Vásárló Jön a nyár – te mennyit költesz hőguta ellen? 
Privátbankár.hu | 2017. május 25. 10:59
Évente milliárdokat költenek a magyarok hűsítő italokra.
Vásárló Gondolnád, mire költünk évente 32 milliárd forintot? 
Privátbankár.hu | 2017. május 14. 08:02
A gazdaságnak is a vásárlóerő lesz a mozgatórugója a szakemberek szerint, az emberek azonban már nem csak többet költenek egy boltban, de tudatosabbak is a termékeket illetően. A minőségibb, de valamivel drágább - úgynevezett prémium - termékek piaca folyamatosan bővül. De miből keressük a jobbat, és miért olyan fontos a háromrétegű, illatosított toalettpapír? A Nielsen elemzéséből szemezgettünk.
Vásárló A zöld lett a fogyasztók kedvenc színe – mutatjuk, miért 
Privátbankár.hu | 2017. április 20. 11:11
Egyre környezettudatosabbak az emberek, hasít a bio és a helyi.
Vásárló A wc-tisztítótól a törlőkendőig: mivel takarítanak a magyarok?  
Privátbankár.hu | 2017. április 3. 13:41
Nyakunkon a tavaszi nagytakarítás.
Vásárló Döbbenetes mennyiségű csokit esznek a magyarok 
Privátbankár.hu | 2016. november 21. 14:23
Tavaly rekordot döntött a kiskereskedelem a karácsony előtti hajrában, 656 tonna édességet adtak el két hónap alatt.
Vásárló Te mennyire vagy hűséges? Az átlag magyar ennyire  
Privátbankár.hu | 2016. november 19. 13:35
Most nem a párkapcsolatról, hanem a vásárlási szokásokról van szó. Egy friss kutatás ugyanis kimutatta, hűségesebbek a magyar fogyasztók, mint az európai átlag. Ehhez persze szorosan hozzátartozik az is, hogy imádjuk a kuponokat, pontgyűjtőket és egyéb hűségprogramokat. Hiszen ahol díjazzák a lojalitást, oda gyakrabban mennek és többet is vásárolnak az emberek.
Vásárló Miben vagyunk mások? Ezektől félnek a magyarok  
Privátbankár.hu | 2016. november 6. 15:58
Érdekes felmérést közölt a Nielsen, amely arra világít rá, hogy félelmeink hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat. Bár jó hír, hogy nőtt a magyar fogyasztók bizalmi indexe, sokat javult a vásárlási kedvünk, azaz merünk költekezni, komolyan befolyásolja a hangulatunkat az is, hogy mi aggaszt minket. Mitől félünk idehaza? Mitől félnek Európa más országaiban?
Vásárló Így szépítkeznek a magyarok – sosem költöttünk még ennyit kencére 
Privátbankár.hu | 2016. szeptember 13. 09:14
Óriási forgalma volt a drogériáknak az első félévben, főleg szépségápoló szerekből adtak el az átlagosnál többet.
Vásárló Nem gondolnád, hogy mennyire egészségesen élnek a magyarok 
Privátbankár.hu | 2016. szeptember 11. 12:35
Miközben Magyarországon hatalmas problémát jelent az egészségtelen életmód és az elhízás, a Nielsen felmérése azt mutatja, hogy a vásárlók kétharmada hajlandó többet fizetni azért, hogy egészséges és adalékanyagoktól mentes élelmiszer kerülhessen az asztalát. Sőt, az európai átlaghoz képest még viszonylag egészségtudatosnak is számítunk. De akkor mi a gond?
Vásárló Gazdaságos: 492 milliárdot költöttek el a magyarok, hogy spórolhassanak 
Privátbankár.hu | 2016. február 29. 18:11
Egy év alatt 492 milliárd forintot költöttünk sajátmárkás termékekre - a piac azonban telítődni látszik, már nem tudott tovább bővülni a piaci részesedés.
Karrier Kevés pénzért rengeteget dolgozunk - te szereted a munkád? 
Privátbankár.hu | 2015. november 29. 13:02
A Nielsen felmérése szerint a magyar dolgozók nagyobbik része nem elégedett azzal a pénzzel, amit kézhez kap, de a munkahelyi légkörrel és a kollégákkal nincsen nagy bajunk. Európához képest szokás szerint durván pesszimisták vagyunk, viszont van valami, amiben átlagfelettiek.
Vásárló Ebben is mások a magyarok: ennyire hiszünk a reklámoknak 
Privátbankár.hu | 2015. október 4. 16:32
A cégeknek egyre nagyobb fejtörést okoz: mégis hogyan érjük el a fogyasztókat? Hogyan lehet minél több embert vásárlásra késztetni? Miként lehet hatékonyan eladni az adott terméket, szolgáltatást? Maradjuk a kaptafánál és hirdessünk az újságokban, televízióban? Mennyire hatékonyak a nem hagyományos eszközök? Egy friss kutatás most ezekre adott választ.
Vásárló Amin lehet, spórolunk: ezzel kaszálnak óriásit rajtunk a boltok 
Privátbankár.hu | 2015. szeptember 27. 10:41
Megint bejött a sajátmárka az áruházaknak, élelmiszert, háztartási vegyi árut és kozmetikumot a magyar fogyasztók az idei első félévben mintegy 240 milliárd forintért vásároltak, ami 7 százalékkal több, mint tavaly január-június között – derül ki a Nielsen jelentéséből.
Vásárló Leköröztük Európát: rengeteget vásárol a magyar  
Privátbankár.hu | 2015. augusztus 24. 17:43
Értékben 3,9, mennyiségben 1,2 százalékkal több árut adtak el a hazai élelmiszerboltok az idei második negyedévben tavaly április-júniushoz viszonyítva; mindkét mutató meghaladja az európai átlagot - közölte európai elemzése eredményét a Nielsen piackutató.
Vásárló Mivel tömik a magyarok fejét? Ezeket a reklámokat nézzük a legtöbbet 
Privátbankár.hu | 2015. július 30. 15:50
Harmadával többet költöttek reklámra a hipermarketek idén, mint a tavalyi első félévben. Édesség ömlik a filmek szünetében.
Vásárló Édesszájú Magyarország: egyre többet nyalunk 
Privátbankár.hu | 2015. június 25. 08:15
Az elmúlt években meglódult a különböző jégkrémek piaca, de továbbra is szezonális édességek maradtak.
Vásárló Többet sminkelünk és takarítunk - te mit vásárolsz a legtöbbször? 
Privátbankár.hu | 2015. június 14. 06:13
Jócskán több kozmetikai terméket és vegyi árut veszünk, mint korábban. Idén dinamikusan növekednek az eladások, az év első négy hónapjában összesen mintegy 6 százalékkal. Mennyiséget tekintve plusz 1 százalékot regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Vásárló Te gondoltad volna, hogy ennyire igényesen költjük a pénzt? 
Privátbankár.hu | 2015. június 1. 15:07
Növekedési pályán van a magyar élelmiszerboltok forgalma az európai átlaghoz képest, közel öt százalékkal több pénzt költöttünk el ételre.
Vásárló Már a vasárnapi zárva tartás előtt is bajban voltak a kisboltok? 
Privátbankár.hu | 2015. május 5. 13:15
Az adatok azt mutatják, hogy még a törvény bevezetése előtt is folyamatosan csökkent a boltok száma, 2014-hez képest több mint 900 bolttal volt kevesebb.
Vásárló Mivel etetnek minket a televíziós reklámok?  
Privátbankár.hu | 2015. március 1. 13:40
2013-hoz képeset tavaly 36 százalékkal többet költöttek a megrendelők az élelmiszerek tévéreklámjára Magyarországon. Ez listaáron, kedvezmények nélkül 130 milliárd forintot jelent. WC-tisztító, mosószer és fogkrém reklám: melyikkel, hány nézőt lehetett elérni?
Vásárló Azt hiszi, hogy a nők a drogériák kedvenc vásárlói? Óriási tévedés! 
Privátbankár.hu | 2015. január 27. 19:57
A férfiak ritkábban, de többet költve kényeztetik magukat élvezeti cikkek vásárlásával, s - ellentétben a hölgyekkel - utólag sem érzik felesleges pénzkidobásnak az elköltött forintokat. A Nielsen szerint hosszú évek után újra nő az üzletág hazai forgalma.
Vásárló Hova lett a jókedvünk? Ettől félnek a magyarok  
Privátbankár.hu | 2015. január 26. 16:09
Pénzügyi helyzetüket és munkahelyi kilátásaikat is kedvezőtlenebbül ítélték meg a magyar fogyasztók tavaly az utolsó negyedévben, mint egy negyedévvel korábban.
KKV Vedeljük a vodkát és az energiaitalt, de hova járunk vásárolni?  
Privátbankár.hu | 2015. január 20. 11:07
Nőtt az élelmiszerek bolti eladása, továbbra is nagy a magyar fogyasztók vásárlási kedve – legalábbis ez olvasható ki a Nielsen piackutató adataiból.
Vásárló Kíváncsi vagy mit kapsz idén? Ezeknek van a legnagyobb esélye  
Privátbankár.hu | 2014. december 24. 16:32
Karácsonyi ajándékcsomagokra tavaly mintegy 4 milliárd forintot költöttek el a magyarok. Változás, hogy az olcsóbb csomagokból többet, a drágább ajándékokból viszont kevesebbet vettünk. Dezodor? Tusfürdő? Szappan? Mik a legkedveltebb termékek?
Vásárló Te mire költesz, miután befizetted a számláidat? Az átlag magyar erre  
Privátbankár.hu | 2014. november 12. 20:05
Valamelyest nőtt a magyarok vásárlási kedve. A szabadon elkölthető pénzükből legtöbben azt tervezik, hogy félretesznek, lakásukat korszerűsítik és a hitelüket törlesztik. De mitől félünk legjobban? A gazdasági helyzettől, a hiteltartozástól vagy a munkahely elvesztése aggaszt minket a legjobban?
Vásárló Ugye te se tudsz ellenállni? Így nassol a magyar 
Privátbankár.hu | 2014. október 5. 18:30
Miért szeretnek a magyarok két főétkezés között enni? És ha esznek, akkor mit? Csokit, chipset, vagy talán más rágcsálnivaló a kedvencünk? Mennyire térnek el a magyarok étkezési szokásai a többi országétól? És egyáltalán, mi alapján választunk?
Vásárló Így fogyózik a magyar? Milliárdokat költünk a futás helyett 
Privátbankár.hu | 2014. szeptember 2. 11:48
Hat százalékkal nőtt a vény nélkül kapható fogyasztószerek kiskereskedelmi forgalma - közölte a Nielsen piackutató cég.
Vásárló Te csak nézelődsz, vagy vásárolsz is a neten?  
Privátbankár.hu | 2014. augusztus 26. 18:22
Egy friss kutatás szerint ugyanis világszerte egyre több fogyasztó használja az internetet erre a célra: a fogyasztási cikkeket és szórakoztatással kapcsolatos termékeket online vásárolni szándékozók aránya duplájára nőtt 2011 óta.
Vásárló Mivel etetnek minket a reklámok?  
Privátbankár.hu | 2014. augusztus 24. 16:03
A vállalatok 28 százalékkal többet költöttek élelmiszerek tévéreklámjára idén az első félévben, mint a tavalyi év azonos időszakában. Ezzel együtt az élelmiszerek, háztartási vegyi áruk és kozmetikumok hazai tévéreklámjai két százalékkal több nézőhöz jutottak el.
Vásárló Haspuffadás, visszeres láb - miért rohanunk a patikába a reklámokat látva? 
Privátbankár.hu | 2014. augusztus 15. 18:01
Hét százalékkal több recept nélkül kapható szert vettünk az első félévben, mint tavalyi év azonos időszakában. Ebből a kiskereskedelemnek mintegy 77 milliárd forint bevétele származott. Fájdalomcsillapító, orrcsepp, probiotikum, puffadás elleni gyógyszer: miből, mennyit vettünk? Most kiderül.
Makro / Külgazdaság Ha nincs fogyasztás, nem fogy a WC-papír sem? 
Privátbankár.hu | 2014. augusztus 4. 18:24
Több év csökkenés után idén újra több háztartási vegyi árut és kozmetikumot vásárolnak a magyarok - derül ki a Nielsen felméréséből. Nőtt a boltok eladása, mosószerből, öblítőből és dezodorból is jóval többet vettünk, mint korábban.
Vásárló Már ez is rekord, de még az európai átlagot nem ütjük meg 
Privátbankár.hu | 2014. július 25. 17:36
Magyarországon a legutóbbi időszak újabb rekord szintjét érte el a Nielsen fogyasztói bizalmi indexe. Ez főleg annak köszönhető, hogy javult a fogyasztók vásárlási kedve, és az előző felméréshez képest is többen látják többé-kevésbé pozitívan személyes pénzügyi helyzetüket a következő egy évben.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG