Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában
A Nielsen kutatása szerint egyre inkább az online felületeket részesítik előnyben az televízióval szemben.

Csak idén mintegy 360 millió dollár közötti értékben költenek a vállalatok a sport- és fesztiválszponzorációra Magyar-, Lengyel- és Csehországban – derült ki a Nielsen Sports kutatásából. A költések 90 százalékát sportesemények támogatására fordítják: a sportköltésekre allokált büdzsé csaknem fele a labdarúgásra megy, ezt követi 17 százalékkal a téli sportok és 9 százalékkal a röplabda támogatása. A vállalati profilokat nézve leginkább a sportruházati, a fogyasztói termékek gyártói, az energiavállalatok és a bankok a legaktívabbak.

A sportok iránti érdeklődés hazai slágerlistáját az úszás vezeti, a második helyen áll a vízilabda és a kézilabda, míg a labdarúgás a negyedik helyen van érdeklődés tekintetében. Európában a labdarúgás jár az élen, ezt követi az atlétika, tenisz és a motoros sportok.

Előnyben az online tér

A sportszponzoráció gyors átalakuláson megy keresztül, mivel a vállalatok mindinkább előnyben részesítik az online médiaplatformokat a hagyományos, televíziós jelenléttel szemben. Új szereplők lépnek be a piacra, mint például az Amazon és a Facebook, melyek a saját bázisukra támaszkodva építgetik követői táborukat, miközben különféle modelleket próbálnak ki. Ezek a versenytársaiknál technológiailag rugalmasabb vállalatok felpezsdítik a sportüzletágat – írják a közleményben.

A csökkenő és szétszórt figyelmű, több készüléken tartalmat fogyasztó sportrajongók megszólítása egyre nagyobb kihívás, de az új technológiák mint a virtuális valóság, chatbotok vagy a kiterjesztett valóság izgalmas kísérleti terepet kínálnak a közönség bevonására és megnyerésére. A véleményvezérek, például sztársportolók tudatos, megfelelő csatornán történő bevonása segíthet a márkahitelesség kiépítésében és fenntartásában is.

Ez a paradigmaváltás partneri szintre emeli a szponzorált és a szponzor viszonyát: a médiajelenlét mellett egyszerre jelent márkázást, közös szellemi tulajdont, miközben mind e mögött egy elkötelezett szurkolói bázis kiszolgálása és kibővítése, valamint bevételnövelés a cél. Ehhez több csatornás, erőteljes digitális platformokra támaszkodó, rugalmas, és kimondottan az egyes célközönség-szegmensekre szabott kommunikáció, marketingtevékenység és szponzorációs erőfeszítés szükséges.

Bombázzák az agyunk: sehogy sem menekülünk a reklámok elől?

A hirdetések és a reklámok gyakorlatilag megkerülhetetlenek manapság: ordítanak ránk rádióból, tévéből, felugranak az interneten, és az arcunkba villannak hatalmas óriásplakátokon. Ebben az információs forgatagban gyakorlatilag lehetetlen elbújni a reklámok elől, a piac pedig folyamatosan bővül. A Médiatanács összeállításából kiderül, naponta hány reklámot kell megnéznie egy átlagos magyarnak. Részletek a Privátbankár.hu-n. >>>

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, Darvas Zsolt, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá, cikkenként nagyjából 10 forintért, havonta és laponként 745 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és a Privátbankár kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz januárban, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 372 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait!

Makro / Külgazdaság Bízik a külföldi nyaralásban Gulyás Gergely
Privátbankár.hu | 2021. január 28. 15:25
A miniszter egyelőre nem tervez külföldi utat a nyárra, de bízik benne, hogy lehet majd menni. Beszámoló a mai Kormányinfóról a kérdéseink alapján.
Makro / Külgazdaság Joe Biden klímapolitikája – nagy célok, nagy bukás?
Káncz Csaba | 2021. január 28. 14:29
Biden személyzeti politikája klímaügyekben erős elhatározottságot tükröz, tapasztalt hivatalnokokat és elkötelezett politikusokat nevezve ki kulcspozíciókba. A politikailag mélyen megosztott országban viszont számos környezetvédelmi tervezet óhatatlanul komoly viharba fog kerülni. Káncz Csaba jegyzete.
Makro / Külgazdaság Korrupcióban Európa-bajnok Magyarország
Privátbankár.hu | 2021. január 28. 12:05
Magyarország továbbra is az EU egyik legkorruptabb tagállama a Transparency International felmérése szerint.
Makro / Külgazdaság Gulyás Gergely: Március 1-ig maradnak a korlátozások
Privátbankár.hu | 2021. január 28. 11:05
Március 1-ig biztosan maradnak a jelenlegi korlátozó intézkedések - derült ki a Kormányinfón. Legközelebb február második felében vizsgálják felül, hogy fenntartsák-e a védelmi intézkedéseket.
Makro / Külgazdaság KSH: ismét 4 és fél millióan dolgoztak decemberben
MTI | 2021. január 28. 10:28
A  foglalkoztatottak átlagos havi létszáma 4 millió 500 ezer volt tavaly decemberben, 4 ezerrel több mint az előző hónapban és 14 ezerrel kevesebb mint egy évvel azelőtt - közölte csütörtökön a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Makro / Külgazdaság Már 100 ezer dolgozó után igényeltek bértámogatást
MTI | 2021. január 28. 10:00
Meghaladta a 100 ezer főt az ágazati bértámogatással elért munkavállalók száma, már mintegy 14 ezer munkaadó nyújtott be igénylést összesen több mint 25 milliárd forint értékben.
Makro / Külgazdaság Mészáros Lőrinc szállodalánca kapta a legnagyobb mentőövet
Privátbankár.hu | 2021. január 28. 07:34
A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Hunguest szállodalánc összesen 289 millió forintos kompenzációt kapott.
Makro / Külgazdaság Bod Péter Ákos: Hogyan finanszírozható ekkora államadósság?
Bod Péter Ákos | 2021. január 28. 06:07
Tavaly óriási mértékben nőtt az államadósság összege, amit skerült hazai forrásokból és devizakötvény kibocsátásból finanszírozni. Bod Péter Ákos írásában azt vizsgálja, hogy az államháztartási hiány hogyan alakulhat a jövőben, és azt miként lehet majd finanszírozni.
Makro / Külgazdaság OGYÉI-közlemény: minden orosz vakcinatételt ellenőriznek majd
Privátbankár.hu | 2021. január 27. 17:14
Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) közleményt adott ki az orosz vakcinával kapcsolatban.Ebben azt írják, tisztázták a gyártóval az aggályokat, és minden gyártási tételt ellenőrizni fognak a magyar hatóságok.
Makro / Külgazdaság Müller Cecília: igyekezzenek az egészségügyi dolgozók, mert tovább kell lépni!
Privátbankár.hu | 2021. január 27. 12:35
Müller Cecília szerint igyekezniük kell az egészségügyi dolgozóknak. Kiderült, hogy a tisztifőorvos szerint még nem lehet enyhíteni a korlátozásokon.
hírlevél