3p

Minden anyukának mosolyt csal az arcára, mikor édes kis ruhácskába öltöztetheti a lányát. A döntést persze nem könnyű meghozni, amikor a boltok és a különböző weboldalak is tele vannak édesebbnél édesebb ruhákkal. Az Abel & Lula egy olyan márka, amely minden kislánynak és anyukának könnyen a szívébe lopja magát. Azonban minden esemény más-más ruhácskát követel meg, mi pedig most elárulunk minden fontos információt ahhoz, hogy a tökéleteset tudják kiválasztani!

Röviden az Abel & Luláról

Az Abel & Lula egy olyan márka, amely igazán exkluzív, divatos ruhákat készít minden kislánynak. A márka spanyol, minden kollekciójával arra törekszik, hogy a különleges pillanatokat még különlegesebbé tudják varázsolni. Muszlin, csipke és selyem is szerepel az általuk felhasznált alapanyagok repertoárjában, tehát ezek a ruhák igencsak különlegesek. Négy éves kortól egészen tizennégy éves korig minden kislány megtalálhatja azt a ruhát, amelyben jól érzi magát. 

Természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy kiválasztani a megfelelő ruhát nem mindig könnyű feladat, így a következőkben adunk némi segítséget!

Minden alkalomra létezik egy ruha!

Mielőtt bárki is elmerülne a megannyi weboldal és gyermekruhabolt kínálatában, mindenképp le kell fektetni néhány szabályt! A legfontosabb, hogy megszabjunk egy olyan keretet, amely ár-érték arányban még nem terheli le a kelleténél jobban a pénztárcánkat. Minden alkalomra más-más ruha illik! Megannyi lehetőség, de melyiket válassza a sok közül?

Egy esküvőre például, ha mi csupán vendégek vagyunk, és a kislányunk nem a koszorúslány szerepében csillog, akkor ugyanazon szabályok szerint kell választani számára ruhát, ahogy magunknak keresnénk! Esküvőkre feketét, fehéret és pirosat nem szabad felvenni. Egy nyári esküvőn azonban egy sok színű ruha lehet a tökéletes választás.

Ha egy iskolai vagy óvodai ünnepségre keresünk ruhát, akkor nagyon fontos, hogy maga igazi eleganciát sugalljon, ünnepélyes legyen. Ezeknél a ruháknál figyelni kell, hogy csupán néhány színben pompázzon, hiszen ilyenkor nem a feltűnőség kell, hogy domináljon.

Egy családi fotózáskor az a legfontosabb, hogy a gyerkőc szeresse a ruháját. Ilyenkor hagyni kell, hogy szinte a mi segítségünk nélkül dönthessen. Persze, ha van egy adott szín, amit mindenki viselni fog a fotón, akkor azt mindenképp ellenőrizzük, hogy a kicsi ruháján is látható legyen.

Nehéz eldönteni, hogy melyik ruha legyen?

Az anyukák gyakran esnek bele abba a hibába, hogy nem kérik ki kislányuk véleményét. Ebből azonban hatalmas viták robbanhatnak ki, így mi éppen ezért a következőt ajánljuk! Mikor talált néhány alkalomhoz illő, tökéletes opciót, hagyja, hogy a végső döntést felettük a lánya hozza meg!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG