1p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A digitális földfelszíni televízió volt a leggyorsabban bővülő platform 2011-ben, az idén májusban már több mint 300 000 háztartás használja az ingyenes MinDig TV szolgáltatást, kétszer annyi, mint egy évvel korábban - mondta Jean-Francois Fenech, az Antenna Hungária Zrt. (AH) vezérigazgatója szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

Az AH a következő hónapokban jelentős hálózatfejlesztést hajt végre, 15 új telephelyről indul el a digitális földfelszíni (DVB-T) sugárzás. Ennek eredményeképpen az országos szolgáltatás az 50 legnagyobb magyar város közül 47-ben beltéri vagy kültéri hordozható vétellel is elérhető. A hálózatbővítés eredményeképpen 65 DVB-T telephely lesz üzemben, a MinDig TV szolgáltatás lakossági lefedettsége pedig meghaladja a 98 százalékot.

Jean-Francois Fenech

Az AH tervezi azt is, hogy a jelentős nyári sportesemények idejére 3D tesztsugárzást indít az Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alappal (MTVA) együttműködésben. Így a következő hónapokban a közszolgálati csatornákon elérhető sportesemények, a Forma-1, a futball Európa-bajnokság és a londoni olimpiai játékok a MinDig TV kínálatában előfizetési díj nélkül, HD-minőségben is elérhetők lesznek.

Az eseményen közölték, tavaly 4 százalékkal, 1,14 millió háztartásra bővült a teljes földfelszíni televíziós használat az AGB Nielsen adatai alapján. A vezérigazgató elmondta azt is, hogy elkezdődött a MinDig TV-re történő migráció más fizetős tévés platformokról.

Jean-Francois Fenech az AH fizetős, MinDig TV Extra szolgáltatásáról elmondta, a legnagyobb növekedést érte el a vezeték nélküli szegmensben az elmúlt 12 hónap során, az előfizetők számát megduplázta, amelyek száma májusra meghaladta a 63 ezret. A terv az, hogy jövő márciusra ismét megduplázódjon a fizetős előfizetők száma.

Az ingyenes földfelszíni sugárzás esetében pedig a cél az, hogy a mostani 30 százalékról 50 százalékra nőjön az ezt igénybe vevő háztartások aránya.

Az AH a háztartások 80 százalékában használatos fizetős tv-piacon 2 százalékos részesedéssel rendelkezik, ezen belül a vezeték nélküli szegmensben 6 százalékossal. A sorrendben most tizedik AH egy év alatt a negyedik helyre szeretne feljönni - fejtette ki a vezérigazgató.

Az analóg szolgáltatás lekapcsolásról Jean-Franocis Fenech elmondta, korábban nyilvánossá vált, hogy a határidő 2014 végére módosult. Hozzátette: a következő hetekben várható a részletek tisztázása, mivel a lekapcsolás stratégiája még nem ismert. Ebből következően az érintett piaci szereplőknek jelentős tervezési bizonytalanságokkal kell szembenézniük.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG