1p

Mik a legfontosabb aktualitások az ESG és a fenntarthatóság terén?
Mit hoz az EU Omnibus csomagja?
Merre tart a szabályozás? Mik az MNB ajánlásai, elvárásai?
Hogyan birkóznak meg az ESG jelentette kihívásokkal a vállalatok a gyakorlatban?

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A digitális földfelszíni televízió volt a leggyorsabban bővülő platform 2011-ben, az idén májusban már több mint 300 000 háztartás használja az ingyenes MinDig TV szolgáltatást, kétszer annyi, mint egy évvel korábban - mondta Jean-Francois Fenech, az Antenna Hungária Zrt. (AH) vezérigazgatója szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

Az AH a következő hónapokban jelentős hálózatfejlesztést hajt végre, 15 új telephelyről indul el a digitális földfelszíni (DVB-T) sugárzás. Ennek eredményeképpen az országos szolgáltatás az 50 legnagyobb magyar város közül 47-ben beltéri vagy kültéri hordozható vétellel is elérhető. A hálózatbővítés eredményeképpen 65 DVB-T telephely lesz üzemben, a MinDig TV szolgáltatás lakossági lefedettsége pedig meghaladja a 98 százalékot.

Jean-Francois Fenech

Az AH tervezi azt is, hogy a jelentős nyári sportesemények idejére 3D tesztsugárzást indít az Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alappal (MTVA) együttműködésben. Így a következő hónapokban a közszolgálati csatornákon elérhető sportesemények, a Forma-1, a futball Európa-bajnokság és a londoni olimpiai játékok a MinDig TV kínálatában előfizetési díj nélkül, HD-minőségben is elérhetők lesznek.

Az eseményen közölték, tavaly 4 százalékkal, 1,14 millió háztartásra bővült a teljes földfelszíni televíziós használat az AGB Nielsen adatai alapján. A vezérigazgató elmondta azt is, hogy elkezdődött a MinDig TV-re történő migráció más fizetős tévés platformokról.

Jean-Francois Fenech az AH fizetős, MinDig TV Extra szolgáltatásáról elmondta, a legnagyobb növekedést érte el a vezeték nélküli szegmensben az elmúlt 12 hónap során, az előfizetők számát megduplázta, amelyek száma májusra meghaladta a 63 ezret. A terv az, hogy jövő márciusra ismét megduplázódjon a fizetős előfizetők száma.

Az ingyenes földfelszíni sugárzás esetében pedig a cél az, hogy a mostani 30 százalékról 50 százalékra nőjön az ezt igénybe vevő háztartások aránya.

Az AH a háztartások 80 százalékában használatos fizetős tv-piacon 2 százalékos részesedéssel rendelkezik, ezen belül a vezeték nélküli szegmensben 6 százalékossal. A sorrendben most tizedik AH egy év alatt a negyedik helyre szeretne feljönni - fejtette ki a vezérigazgató.

Az analóg szolgáltatás lekapcsolásról Jean-Franocis Fenech elmondta, korábban nyilvánossá vált, hogy a határidő 2014 végére módosult. Hozzátette: a következő hetekben várható a részletek tisztázása, mivel a lekapcsolás stratégiája még nem ismert. Ebből következően az érintett piaci szereplőknek jelentős tervezési bizonytalanságokkal kell szembenézniük.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kihívót kap a Meki: új gyorsétteremlánc robban be a régiós piacra
Buksza blog | 2025. február 4. 12:40
Egy németországi székhelyű vendéglátóipari cég vette magának a bátorságot, hogy versenybe szálljon a nagy egyesült államokbeli gyorséttermekkel. A cég nem a hamburger sült krumpli csatába száll be.
Vásárló Újabb boltlánc cserélné le a termékeket a polcokon
Buksza blog | 2025. február 4. 11:22
Újabb áruházlánc csatlakozott azokhoz a kiskereskedőkhöz, amelyek letették a főesküt, hogy belátható időn belül lényegesen növelik kínálatukban a növényi alapú fehérjeforrásokat.
Vásárló Óránként 8-12 ezer forint árupakolásért, boltos munkáért? Elég jól hangzik
Buksza blog | 2025. február 4. 08:22
Az egyesült államokbeli Costco Wholesale kiskereskedelmi vállalat vezetősége mintha berezelt volna attól, hogy a cég sok ezer munkavállalója sztrájkba lép. Ezt megelőzendő béremelést jelentettek be.
Vásárló Nekimegy a drágulásnak a Lidl
Privátbankár.hu | 2025. január 28. 10:03
A Lidl lejjebb viszi a tojások árát. A lépés nem meglepő. 
Vásárló A karikagyűrű valóban megéri az árát?
Márkázott tartalom | 2025. január 27. 09:03
Sokan szívesen költenek ékszerekre, főleg akkor, ha olyan jelentőségteljes darabról van szó, mint egy karikagyűrű. Ez nemcsak egy kiegészítő, hanem az összetartozás szimbóluma is, amely egy életen át elkísér.
Vásárló Megjelent a kenyérdrágulás a magyar diszkontokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. január 27. 05:46
Tovább drágultak a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérésében szereplő termékek az Aldi, Lidl és Penny alkotta triónál. Decemberhez képest a hosszú ideig stabil árat mutató félbarna kenyér is többe kerül. 
Vásárló Gyászba borultak az emberek, nem akarnak pezsgőmámorban ünnepelni
Buksza blog | 2025. január 25. 09:41
Az emberek elbizonytalanodtak, ezért nincs kedvük ünnepelni. Ezt a következtetést vonták le a francia pezsgőgyártók abból, hogy forgalmuk már a második egymást követően évben csökkent.
Vásárló Összezavarta a lengyeleket a kenyércsoda
Privátbankár.hu | 2025. január 20. 08:33
Gratuláltak a lengyelek annak a péknek, aki azt az interneten megjelent fotó tanúsága szerint hatalmas lovat készített kenyérből. Később kiderült, hogy lóvá tették a jó kenyér szerelmeseit.
Vásárló A Lidl megfejeli az óránként 5100 forintos minimálbért a hazai pályán
Privátbankár.hu | 2025. január 18. 10:01
A Lidl és a Kaufland tulajdonosa, a Schwarz Group úgy kalkulál, hogy hosszabb távon akkor van esélye a piaci sikerre, ha megtartja a legjobb szakembereket. Ennek szellemében emelik a béreket.
Vásárló Fájdalmas pillanatok várnak a magyar autósokra
Privátbankár.hu | 2025. január 15. 14:41
Jön a drágulás a benzinkutakon. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG