1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A digitális földfelszíni televízió volt a leggyorsabban bővülő platform 2011-ben, az idén májusban már több mint 300 000 háztartás használja az ingyenes MinDig TV szolgáltatást, kétszer annyi, mint egy évvel korábban - mondta Jean-Francois Fenech, az Antenna Hungária Zrt. (AH) vezérigazgatója szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

Az AH a következő hónapokban jelentős hálózatfejlesztést hajt végre, 15 új telephelyről indul el a digitális földfelszíni (DVB-T) sugárzás. Ennek eredményeképpen az országos szolgáltatás az 50 legnagyobb magyar város közül 47-ben beltéri vagy kültéri hordozható vétellel is elérhető. A hálózatbővítés eredményeképpen 65 DVB-T telephely lesz üzemben, a MinDig TV szolgáltatás lakossági lefedettsége pedig meghaladja a 98 százalékot.

Jean-Francois Fenech

Az AH tervezi azt is, hogy a jelentős nyári sportesemények idejére 3D tesztsugárzást indít az Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alappal (MTVA) együttműködésben. Így a következő hónapokban a közszolgálati csatornákon elérhető sportesemények, a Forma-1, a futball Európa-bajnokság és a londoni olimpiai játékok a MinDig TV kínálatában előfizetési díj nélkül, HD-minőségben is elérhetők lesznek.

Az eseményen közölték, tavaly 4 százalékkal, 1,14 millió háztartásra bővült a teljes földfelszíni televíziós használat az AGB Nielsen adatai alapján. A vezérigazgató elmondta azt is, hogy elkezdődött a MinDig TV-re történő migráció más fizetős tévés platformokról.

Jean-Francois Fenech az AH fizetős, MinDig TV Extra szolgáltatásáról elmondta, a legnagyobb növekedést érte el a vezeték nélküli szegmensben az elmúlt 12 hónap során, az előfizetők számát megduplázta, amelyek száma májusra meghaladta a 63 ezret. A terv az, hogy jövő márciusra ismét megduplázódjon a fizetős előfizetők száma.

Az ingyenes földfelszíni sugárzás esetében pedig a cél az, hogy a mostani 30 százalékról 50 százalékra nőjön az ezt igénybe vevő háztartások aránya.

Az AH a háztartások 80 százalékában használatos fizetős tv-piacon 2 százalékos részesedéssel rendelkezik, ezen belül a vezeték nélküli szegmensben 6 százalékossal. A sorrendben most tizedik AH egy év alatt a negyedik helyre szeretne feljönni - fejtette ki a vezérigazgató.

Az analóg szolgáltatás lekapcsolásról Jean-Franocis Fenech elmondta, korábban nyilvánossá vált, hogy a határidő 2014 végére módosult. Hozzátette: a következő hetekben várható a részletek tisztázása, mivel a lekapcsolás stratégiája még nem ismert. Ebből következően az érintett piaci szereplőknek jelentős tervezési bizonytalanságokkal kell szembenézniük.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG