2p

Az Egyesült Királyságban a Bajnokok Ligájának döntője előtt adott ízelítőt a Tesco abból, mekkora reklámkampánnyal érheti el az áruházlánc vevőit egy cég, ha él az ezzel kapcsolatos új lehetőségekkel.

A Tesco kiskereskedelmi médiadivíziója bemutatta azokat az új formákat, amelyek kibővítik a hirdetőknek eddig rendelkezésére álló promóciós lehetőségeket – írta a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál. Két újdonságról van szó: az óriási, egész falfelületeket befedő reklámokról és a videóhirdetésekről. Az előbbiből már adott ízelítőt a kiskereskedő, amikor júniusban a Wembley stadionban rendezték a Bajnokok Ligájának döntő mérkőzését.

A PepsiCo mint az UEFA egyik fontos szponzora élt a lehetőséggel, hogy három fő márkáját, a Pepsit, a Doritost és a Walkerst hirdesse a közelben lévő Tesco-áruházban akkora felületen, hogy a hirdetés előtt álló szemlélő nem látta az eget az óriási reklám felett. Ilyen reklámozási lehetőséghez hasonló méretű hirdetés korábban nem volt elérhető.

Újabb ötletekkel igyekszik meggyőzni a vásárlókat a boltlánc
Újabb ötletekkel igyekszik meggyőzni a vásárlókat a boltlánc
Fotó: Tesco

A videós opció elsősorban a kiskereskedő internetes megjelenéséhez kapcsolódik. A Tescóban kapható termékek gyártóinak módjuk lesz rövid videókon reklámozni portékájukat az áruházlánc weboldalán vagy az alkalmazásaihoz kapcsolódva. Emellett még egy további lehetőséget is kínál a Tesco Media Nevezetesen megnyitnak egy „insights” portált, a mi lehetővé teszi a márkáknak és a hirdetési ügynökségeknek, hogy betekintést nyerjenek azokba az adatokba, amelyeket a kiskereskedő vásárlói megadnak az áruházaknak például a Clubcard rendszerhez csatlakozva. (Természetesen akkor, ha ezek kiadását az ügyfél engedélyezte.) Ezek alapján személyre szabott, pontosan célzott promóciókat folytathatnak. Az új platformot a hirdetőkkel, a médiaügynökségekkel és a marketing területén tevékenykedő szakmai szervezetekkel együttműködve alakították ki. Az ambíciójuk nem kevesebb, mint hogy új standardot állítsanak fel a kiskereskedelmi média területén. A marketingnek ez az ára bővül, és a Tesco le akarja fölözni az ebben rejlő lehetőségeit.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Holnaptól még drágábbak lesznek az üzemanyagok
Privátbankár.hu | 2024. október 9. 10:12
Mutatjuk a számokat!
Vásárló Egyre durvább a magyar kormány kisker-háborúja - közben a vásárlók egyre többet fizetnek
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. október 9. 05:37
Újabb jelentős áremelkedést mért az élelmiszerek frontján a Privátbankár Árkosár-felmérése a hipermarketekben - az árak ingadozása akár a kiskereskedelmi forgalom meglepő alakulására is szolgálhat magyarázattal. Miközben a vásárlók a bevásárlókocsit pakolgatják és a nyugta alján egyre nagyobb számokat találnak, talán nem is gondolnak rá: egyre élesebb a háború a kormány és a kiskereskedelmi szektor egyes szereplői között.
Vásárló Csokihíd épül Spanyolország és Belgium között
Buksza blog | 2024. október 8. 10:33
A szokásos forgatókönyvre rácáfolva nem egy nyugat-európai nagyvállalat vásárolja fel a dél-európai kissebbik társát, hanem fordítva. 
Vásárló Markáns váltás a H&M-nél, örömteli gágogással
Privátbankár.hu | 2024. október 8. 08:57
Egyetértő gágogás és hápogás fogadta a H&M állatvédő lépését.
Vásárló A mesterséges intelligencia megreformálja az informatikai rendszereket
Márkázott tartalom | 2024. október 6. 09:42
A mesterséges intelligencia nemcsak átalakítja az informatikai rendszereket, hanem gyökeresen megváltoztatja azt, ahogyan az adatkezelésről, a hatékonyságról és az innovációról gondolkodunk. Az MI-technológiák lehetővé teszik, hogy az informatika ne csak támogató szerepet töltsön be, hanem aktívan formálja a mindennapokat, és új lehetőségeket teremtsen a személyes és üzleti életben egyaránt. A technológia folyamatosan fejlődik, és ez a fejlődés mélyreható változásokat hoz mindennapi életünkben és a vállalatok működésében is, legyen szó multinacionális nagyvállalatokról, közép- és kisvállalatokról, vagy akár mikrovállalkozásról.
Vásárló Így találhatjuk meg a legkönnyebben az életcélunkat
Márkázott tartalom | 2024. október 5. 09:48
Az “örök harc” kifejezés az életünk számos területére igaz, ami nagymértékben meghatározza a mindennapjainkat, olykor a pénzügyi helyzetünket is. Lehet szó arról, hogy milyen problémákkal küzdünk napi szinten, de arról is, hogy mit szeretnénk elérni az életben.
Vásárló Az Aldira figyelt a Tesco, úgy fest, jól tette : több mint 1380 milliárd forint a bizonyíték
Buksza blog | 2024. október 4. 14:14
Egy ideje újra jó pénzügyi adatokról számol be a Tesco, amely korábban túlzásba vitt nemzetközi terjeszkedései miatt komoly bajba került. A vásárlók díjazzák az alacsonyabb árakat.
Vásárló A nappali berendezése: hova kerüljön a dohányzóasztal?
Márkázott tartalom | 2024. október 4. 14:01
Annak ellenére, hogy ma már kevésbé hódolunk a dohányzás szenvedélyének, ha pedig mégis, akkor is ritkábban tesszük ezt zárt terekben, az elnevezés nem változott: a nappaliba kerülő kis asztalokat még ma is dohányzóasztalként emlegetjük.
Vásárló Hogyan válasszunk bőröndöt?
Márkázott tartalom | 2024. október 3. 13:49
Mindenkinek kell lennie a gardróbjában legalább egy bőröndnek, hiszen ez a táskatípus a többnapos utazások elengedhetetlen kelléke. Azonban, amikor meglátjuk a hatalmas választékot és azt, hogy mennyiféle verzió között lehet válogatni, akkor azonnal elbizonytalanodunk.
Vásárló Valami megmoccan a benzinkutakon, de mit szólnak majd az autósok?
Privátbankár.hu | 2024. október 2. 13:23
A közlekedők egyik fele kap egy kisebb rossz hírt.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG