2p

Az Egyesült Királyságban a Bajnokok Ligájának döntője előtt adott ízelítőt a Tesco abból, mekkora reklámkampánnyal érheti el az áruházlánc vevőit egy cég, ha él az ezzel kapcsolatos új lehetőségekkel.

A Tesco kiskereskedelmi médiadivíziója bemutatta azokat az új formákat, amelyek kibővítik a hirdetőknek eddig rendelkezésére álló promóciós lehetőségeket – írta a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál. Két újdonságról van szó: az óriási, egész falfelületeket befedő reklámokról és a videóhirdetésekről. Az előbbiből már adott ízelítőt a kiskereskedő, amikor júniusban a Wembley stadionban rendezték a Bajnokok Ligájának döntő mérkőzését.

A PepsiCo mint az UEFA egyik fontos szponzora élt a lehetőséggel, hogy három fő márkáját, a Pepsit, a Doritost és a Walkerst hirdesse a közelben lévő Tesco-áruházban akkora felületen, hogy a hirdetés előtt álló szemlélő nem látta az eget az óriási reklám felett. Ilyen reklámozási lehetőséghez hasonló méretű hirdetés korábban nem volt elérhető.

Újabb ötletekkel igyekszik meggyőzni a vásárlókat a boltlánc
Újabb ötletekkel igyekszik meggyőzni a vásárlókat a boltlánc
Fotó: Tesco

A videós opció elsősorban a kiskereskedő internetes megjelenéséhez kapcsolódik. A Tescóban kapható termékek gyártóinak módjuk lesz rövid videókon reklámozni portékájukat az áruházlánc weboldalán vagy az alkalmazásaihoz kapcsolódva. Emellett még egy további lehetőséget is kínál a Tesco Media Nevezetesen megnyitnak egy „insights” portált, a mi lehetővé teszi a márkáknak és a hirdetési ügynökségeknek, hogy betekintést nyerjenek azokba az adatokba, amelyeket a kiskereskedő vásárlói megadnak az áruházaknak például a Clubcard rendszerhez csatlakozva. (Természetesen akkor, ha ezek kiadását az ügyfél engedélyezte.) Ezek alapján személyre szabott, pontosan célzott promóciókat folytathatnak. Az új platformot a hirdetőkkel, a médiaügynökségekkel és a marketing területén tevékenykedő szakmai szervezetekkel együttműködve alakították ki. Az ambíciójuk nem kevesebb, mint hogy új standardot állítsanak fel a kiskereskedelmi média területén. A marketingnek ez az ára bővül, és a Tesco le akarja fölözni az ebben rejlő lehetőségeit.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Olcsóbb lett a tankolás szerda reggelre, de van egy rossz hírünk
Privátbankár.hu | 2025. december 17. 10:44
A következő napokban viszont nem várható további árcsökkenés.
Vásárló Döntött az EU: ezt megemlegeti, aki rendszeresen rendel külföldről
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 16:25
Jön a kötelező vám a kis értékű csomagokra.
Vásárló Érdemes lesz elővenni a töltőpisztolyt a hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 11:05
Szombaton mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken. A benziné jobban.
Vásárló Tegyél a kosaradba egy kis gondoskodást! – Indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció
PR | 2025. december 11. 13:27
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Vásárló Táncra perdülhetnek az autósok – itt vannak az új üzemanyagárak
Privátbankár.hu | 2025. december 10. 11:42
Csütörtökön mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken.
Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Outdoor életmód – merész vállalkozás és divat találkozása
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 17:21
Gondoltál már arra, hogy mitől válik egy márka ikonikussá a szabadtéri világban? A szabadidős életmód iránti növekvő lelkesedés nemcsak a természet szerelmeseinek körében terjed, hanem divatirányzatként is egyre hangsúlyosabban van jelen.
Vásárló Miért választják egyre többen a prémium magánegészségügyet?
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 14:12
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.
Vásárló Amikor a megelőzés olcsóbb, mint a javítás
Márkázott tartalom | 2025. december 6. 14:43
A mindennapokban gyakran csak akkor figyelünk fel egy problémára, amikor már nagy a baj. Holott sok esetben – legyen szó épületekről, a kertünkről, a szerszámainkról vagy akár a háztartási gépeinkről – a megelőzés nemcsak egyszerűbb és gyorsabb, de hosszú távon sokkal költséghatékonyabb is lenne. A Poli-Farbe tapasztalata az, hogy a karbantartás rendszerszerű, előrelátó szemlélete rengeteg kiadástól kímélhet meg bennünket, ahogy az is, ha már a kivitelezéskor a minőséget keressük – lássuk, miért.
Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG