Hirdetés
Hirdetés

Blogforradalom: a fiatalok már nem szeretnek sokat írni

2010. február 05., 19:15

A felnőtteknek való a blogolás, a tinédzserek már alig írnak a világhálóra

A felnőtteknek való a blogolás, a tinédzserek már alig írnak a világhálóra, legalábbis az Egyesült Államokban.

A Pew Internet és az American Life Project közös jelentése szerint az amerikai tizenévesek mindössze 14 százaléka blogolt 2009-ben, szemben a 2006-ban mért 28 százalékkal. Az internetes közösségi portálokon hozzászóló tizenévesek száma a 2006-os 76 százalékról 52 százalékra csökkent.

"A fiatalok a ´makroblogolás´ helyett a mikroblogolást választják, frissített bejegyzésekkel" - állapították meg a tanulmány szerzői a rövid üzenetek népszerűségére utalva.

Hirdetés

A felnőttek körében ugyanakkor nem csökkent az internetes naplók iránti odaadás, tízből egy felnőtt vezet blogot. Ez az arány 2005 óta nem változott - derül ki a jelentésből.

A 18 és 29 év közötti korosztályban ugyanakkor a 2007-es 24 százalékról 2009-re 15 százalékra esett vissza a blogolók száma. A harminc feletti amerikaiak viszont nagyobb kedvvel vezetnek online naplót, a 2007-ben mért hét százalékról ugyanis 11-re nőtt az arányuk.

Facebook: jóban, rosszban hat éve
A tizenévesek körében a közösségi portálok népszerűsége gyarapodott, a tinédzserek 73 százaléka tagja valamelyik közösségi oldalnak, noha már nem küldenek üzenetet ismerőseiknek minden nap.

A Pew szerint a zeneközpontú MySpace fiatalabb, a Facebook viszont idősebb felhasználókat vonz. Érdekesség, hogy az amerikai tinik a Twitterért sem rajonganak, a 12 és 17 év közöttiek mindössze nyolc százaléka mondta, hogy használta a Twittert, amelynek legfőbb felhasználói a fiatal felnőttek.

A Facebook a mindennapok része
Kína úgy szereti a cenzúrát, ahogy van
Internetháború: Kína nem kér Amerikából
A hálózat csapdájában: csüngünk a neten

MTI

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Ellopták a videómat, mit tegyek most?

Ellopták a videómat, mit tegyek most?

Az online marketing fontos részét képezik a videók, amelyekkel a vállalkozások saját termékeiket, szolgáltatásaikat népszerűsíthetik az interneten, egyszerre rengeteg embert elérve ezzel. Az online marketinggel ugyanaz a tartalom sokkal költséghatékonyabban juttatható el tömegekhez, mint például egy drága televíziós reklámmal, vagy szórólappal.

Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés

Napi kommentár - videó

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

  • BUX27733.77-0.17%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Heti várható események, adatok

  • augusztus 22
    NGM: Részletes tájékoztató az államháztartás központi alrendszerének július végi helyzetéről
    Fogyasztói bizalmi index - augusztus
    Chicagói Fed index - július
    augusztus 23
    MNB: Monetáris Tanács kamatdöntő ülése
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció, 20 mrdFt
    Feldolgozóipari BMI (előzetes) - augusztus
    Szolgáltatóipari BMI (előzetes) - augusztus
    Feldolgozóipari BMI (előzetes) - augusztus
    Szolgáltatóipari BMI (előzetes) - augusztus
    Fogyasztói bizalom (előzetes) - augusztus
    Feldolgozóipari BMI - augusztus
    Richmondi Fed feldolgozóipari index - augusztus
    Feldolgozóipari BMI - augusztus

    augusztus 24
    ÁKK: 2024/B államkötvény csereaukcó, 2018/B - 20 mrdFt
    GDP (év/év, munkanaphatással igazított) - 2016 Q2
    Jelzáloghitel igénylések - augusztus
    Hewlett-Packard - 2016 Q3
    augusztus 25
    KSH: Kiskereskedelem (második becslés) - június
    IFO üzleti hangulatindex - augusztus
    GDP (év/év, igazított) - 2016 Q2
    Friss és tartós munkanélküli-segély kérelmek - augusztus
    Bloomberg fogyasztói elégedettség - augusztus
    BMI - augusztus
    Szolgáltatóipari BMI - augusztus
    augusztus 26
    GDP (év/év, előzetes) - 2016 Q2
    GDP (negyedév/negyedév, évesített, előzetes) - 2016 Q2
    GDP (év/év, igazított) - 2016 Q2
    Michigani Egyetem fogyasztói bizalmi index (végleges) - augusztus
    Fogyasztói árindex (év/év) - július
    Maginfláció (év/év) - július

Szavazás

Ön szerint ki vegye meg a Tesco magyarországi érdekeltségét?