Hirdetés
Hirdetés

Blogforradalom: a fiatalok már nem szeretnek sokat írni

2010. február 05., 19:15

A felnőtteknek való a blogolás, a tinédzserek már alig írnak a világhálóra

Hirdetés
A felnőtteknek való a blogolás, a tinédzserek már alig írnak a világhálóra, legalábbis az Egyesült Államokban.

A Pew Internet és az American Life Project közös jelentése szerint az amerikai tizenévesek mindössze 14 százaléka blogolt 2009-ben, szemben a 2006-ban mért 28 százalékkal. Az internetes közösségi portálokon hozzászóló tizenévesek száma a 2006-os 76 százalékról 52 százalékra csökkent.

"A fiatalok a ´makroblogolás´ helyett a mikroblogolást választják, frissített bejegyzésekkel" - állapították meg a tanulmány szerzői a rövid üzenetek népszerűségére utalva.

A felnőttek körében ugyanakkor nem csökkent az internetes naplók iránti odaadás, tízből egy felnőtt vezet blogot. Ez az arány 2005 óta nem változott - derül ki a jelentésből.

A 18 és 29 év közötti korosztályban ugyanakkor a 2007-es 24 százalékról 2009-re 15 százalékra esett vissza a blogolók száma. A harminc feletti amerikaiak viszont nagyobb kedvvel vezetnek online naplót, a 2007-ben mért hét százalékról ugyanis 11-re nőtt az arányuk.

Facebook: jóban, rosszban hat éve
A tizenévesek körében a közösségi portálok népszerűsége gyarapodott, a tinédzserek 73 százaléka tagja valamelyik közösségi oldalnak, noha már nem küldenek üzenetet ismerőseiknek minden nap.

A Pew szerint a zeneközpontú MySpace fiatalabb, a Facebook viszont idősebb felhasználókat vonz. Érdekesség, hogy az amerikai tinik a Twitterért sem rajonganak, a 12 és 17 év közöttiek mindössze nyolc százaléka mondta, hogy használta a Twittert, amelynek legfőbb felhasználói a fiatal felnőttek.

A Facebook a mindennapok része
Kína úgy szereti a cenzúrát, ahogy van
Internetháború: Kína nem kér Amerikából
A hálózat csapdájában: csüngünk a neten

MTI

Tudj meg többet a befektetési alapokról! Ingyenes sorozat érthetően, egyszerűen, gyakorlati példákkal. Regisztrálj most!(x)

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés
Hozzászólások : 0 db Hozzászólok »
Hirdetés

Címlapon

Ezerszer megfontolja egy befektető, költsön-e magyar cégre vagy sem

2014. október 31., 17:00
Ezerszer megfontolja egy befektető, költsön-e magyar cégre vagy sem

Annyit ér egy cég, amennyiért el lehet adni - tartja a mondás. Magyarországon a rendszerváltáskor volt a legkönnyebb cégeket adni-venni. Azóta nehezebb dolguk van a piaci szereplőknek, noha a régióban továbbra sem kell szégyenkeznünk. Mi történhetett? Az EY vezető partnerét kérdeztük. Dezse Margaret negyed évszázada foglalkozik vállalati finanszírozással, látott már egyet s mást.

Hirdetés

Mi történt az elmúlt órákban?

Ajánlatunk

  • A vállalati rezsicsökkentés lehetőségei

    Az elkövetkező évek, évtizedek nagy kihívása a vállalati szektorban is az energiafogyasztás mérséklése és a fenntartható módszerekre való áttérés menedzselése. Az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport átfogó felvilágosítási programmal és speciális szolgáltatásokkal nyújt segítséget a hazai cégeknek a tudatos energiagazdálkodás erősítésében.

  • Miért van szükségünk a brókerekre?

    A bróker nem végrehajtó, hanem egy állandóan ötletelő, a piaccal együtt élő szakember, aki az ügyfelek vagyonát építi. (x)

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Facebook

Szavazás

Ön szerint áthárítják a szolgáltatók az internetadót a fogyasztókra?

Hirdetés