A Tesco június 8 és 11. között a Clubcard applikációban található triplázó kuponnak köszönhetően háromszoros Clubcard pontot ír jóvá a vásárlásokat követően, június 8. és 14. között pedig legalább 5 ezer forint összértékű F&F ruházati termék vásárlása esetén 30 százalék kedvezményt biztosít az áruházlánc a hűségkártya használóinak.
Az új intézkedések szervesen illeszkednek a vállalat stratégiájába, melynek célja, hogy egy olyan kedvezményrendszert biztosítson vásárlóinak, aminek köszönhetően hétről-hétre kedvező árakat találnak a Tesco áruházaiban - olvasható a cég sajtóközleményében.
A június 8-án induló promóciók mellett a Tesco az immár egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a polcokon és online bombaáron, melyeknél a kedvezmény mértéke az 50 százalékot is elérheti. Emellett hetente több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok pedig mindezen felül keddenként 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat. A vállalat június elsejétől hetente 20 termékre biztosít 10 százalék kedvezményt a jogszabályban előírtak szerint.
Június 8-ától például a sertéskaraj kilója 2399 forint helyett mindössze 1869 forint, a Kunsági félzsíros tehéntúróért 1519 forint helyett csak 849 forintot kell fizetnünk az akció időtartalma alatt, a Kunsági tejfölért pedig 1699 forint helyett mindössze 899 forintot. Egy kiló magyar fürtös paradicsom Clubcarddal 999 forint helyett 549 forintért kapható, egy csomag spárga 1299 forint helyett 789 forintba kerül, egy kiló burgonyáért pedig 999 forint helyett 569 forintot kell fizetnünk.