Az étel frissességére és hőmérsékletére vonatkozó garancia azonban csak akkor érvényes, ha a vásárló legfeljebb tíz percnyi útra lakik a gyorsétterem-lánc valamelyik egységétől. A minimális vásárlási tétel nyolc dollár – írja a Bild című német lap.
A gyorsétterem-lánc célja világos, egyrészt új vevőket szeretne szerezni, másrészt pedig a régiek számára is kényelmesebbé szeretné tenni az életet. A Burger Kingnek mindenképp új koncepcióra van szüksége ahhoz, hogy növekedni tudjon. A „Burger otthonra” szolgáltatás eddig csak a Közel-Keleten és Törökországban működött; a vállalat közlése szerint vizsgálják annak a lehetőségét, hogy a szolgáltatást Európára, a Közép-Keletre és Afrikára is kiterjesszék.
A tervek azonban még gyerekcipőben járnak, határidőket sem állítottak fel. Németországban Berlinben és Greifswaldban is működik már hasonló szolgáltatás, ez azonban nem a cég központi vállalkozása, hanem egy franchise-szolgáltató egyéni kezdeményezése – tudta meg a lap a Burger Kingtől.
A nagy konkurens, a piacvezető McDonald's egyes országokban már működtet házhozszállítási rendszert: Indiában, Szingapúrban és Egyiptomban például otthonra is rendelhetnek hamburgert az ügyfelek.