A Facebook az adatkiszivárgási botrányra reagált meglehetősen lassan, a cég vezetője, Mark Zuckerberg csak 5 nap után szólalt meg az ügyben. A Starbucks egyik amerikai üzletében az történt, hogy két feketebőrű vendég leült anélkül, hogy rendeltek volna valamit, és várakoztak egy barátjukra. A hatóságok azonban megbilincselve eltávolították őket, miközben barátjuk megérkezett.
A Starbucks azonnal elnézést kért a téves intézkedésért, és bejelentette, hogy május 29-én bezárja egy napra összes amerikai éttermét, hogy felvilágosítást, továbbképzést tartson a dolgozóknak a cég által követő, minden embert egyenlőnek tekintő politikáról. Ez ugyan 12 millió dollárba kerül a cégnek, de úgy gondolják, bőven megéri, hogy a cég hírneve hosszútávon rendben legyen, kialakuljon az a kép, hogy az időnként óhatatlanul felmerülő, akár súlyosabb problémákat gyorsan, hatékonyan tudják kezelni.