A Magyar Nemzetnek küldött válaszában írja a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy bruttó egymilliárdba kerül a "Megüzentük Brüsszelnek" referendumot levezető plaktákampány. Nagyon biztosak voltak a dolgukban a kormánynál: a szerződést még a népszavazás előtt, szeptember 27-én megkötötték a Rogán-szomszéd Csetényi Csaba érdekeltségeivel, a Network 360 Reklámügynökség Kft.-vel és az Affiliate Network Kft.-vel, tehát előre számítottak arra, hogy érvényes és nemekben gazdag lesz a szavazás.
Lesz még folytatás?
A lap szerint ebből pénzből nem csak az érvénytelen referendummal henceghet a kormány, hanem újabb kampányok is jöhetnek, mivel a szerződés tárgya „a Miniszterelnöki Kabinetiroda aktuális kormányzati intézkedésekről szóló lakossági tájékoztató kampányaival kapcsolatos feladatok” ellátás, az meg nem valószínű, hogy még jövő nyáron ezeket a plakátokat mutogatná a kormány.
A népszavazás kampányára előzőleg 11-12 milliárd forintot költött a kormány a becslések szerint, a pénzek jelentős részét pedig a kormánybarát médiumok és cégek vitték.