MTI Fotó: Komka Péter |
„Csekély súlyú jogsérelmet eredményez”, ezért nem vizsgálja a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda csak a népszavazás után közli, a népszavazási kampányban pontosan mire és mennyit költött - közölték a Magyar Nemzettel.
A napilap azután fordult a hivatalhoz, hogy a Rogán Antal vezette nem árulta el, pontosan mennyi pénzt használnak fel a kampányban, mekkora összeget fizetett ki a kormány az óriásplakátokon megjelentetett hirdetésekre, televíziós, rádiós és a sajtóban megjelent reklámokra.
Tudta, ki kaszál a legtöbbet a kormány plakátkampányán? Részletek >>>> |
Bár a Miniszterelnöki Kabinetiroda honlapjára kikerült ugyan egy majdnem 3,1 milliárdos keretszerződés, amit Rogán Antal Pasa parki szomszédjának, Csetényi Csabának az érdekeltségeivel kötöttek, ennek részleteit azonban nem hozták nyilvánosságra - jegyzi meg a cikk.
Kinek mennyi juthatott eddig?
Az Átlátszó.hu azonban úgy tudja, a június havi televíziós hirdetésekből:
- 202 millió forint jutott a TV2-csoportnak,
- 9 millió az Echo TV-nek,
- 4 millió az ATV-nek,
- illetve 19 millió az egyéb hirdetésekre.
A június havi online hirdetéseknél:
- az Origo 30 milliót kapott,
- a 888.hu 10,9 milliót,
- a Lokál.hu 8,6 milliót,
- a PestiSrácok.hu 4,1 milliót,
- a Ripost 2,8 milliót kapott,
- a Facebookon 7,3 millióért reklámoztak.