MTI Fotó: Komka Péter |
Folyamatosan zajlik közterületeken, sajtóban és interneten a kényszerbetelepítés elleni, október 2-i népszavazásról indított kormányzati kampány, ezért a végleges költségekről a tájékoztató akció végeztével, a teljesítési igazolások aláírását követően tud információt adni a Kormányzati Tájékoztatási Központ (KTK) – tájékoztatta a Világgazdaságot a KTK.
A kormány tájékoztató kampányaival kapcsolatos feladatok ellátására vonatkozó pályázat nyertese a Network 360 Reklámügynökség Kft. és az Affiliate Network Kft. volt, amelyek 3 milliárd forintot fordíthatnak erre, de hogy a Tudta? feliratú kék plakátokra, újsághirdetésekre, tévé-, rádió- és internetes kampányra mennyit költöttek pontosan, az csak később derül majd ki.
Egy francia multival üzenünk?
Azt sem tudni, a hét köztéri reklámfelület-értékesítő cég közül ki mennyit kaszál az üzleten. A Világgazdaság összeállítása felhívja a figyelmet: a cégek közül a francia JCDecaux Hungary Zrt. szedte be az első öt hónapban, 15 százalékkal növelve bevételét, ami listaáron meghaladta a nyolcmilliárd forintot. Az állami hirdetőktől származó bevétele több mint hatszorosára, azok súlya a teljes reklámbevételen belül pedig a 2015-ös 2 százalékról 13 százalékra ugrott.