A magyar bébiételpiac milliárdjai
Az új termékek kifejlesztésére mintegy 30 millió forintot költöttek, míg az idén a bébiétel termékek marketingjére mintegy 40 milliót, az ezzel összefüggő beruházásra 180 millió forintot fordítanak két üvegrakó robotgépsort és fagyasztókat vásárolnak.
Molitórisz Károly közölte: bébiételeik felét a belföldi piacon értékesítik, míg a másik felét exportálják, elsősorban Oroszországba, újabban Romániába.
Utalt arra, hogy az Univer cégcsoport tavaly 22 milliárd forintos árbevétel mellett 1,3 milliárd forint adózás előtti nyereséget ért el. A 2005-ös pénzügyi eredmények is szinte azonos számokat mutattak, és az idei várakozások is a múlt évi árbevételt és nyereséget vetítik előre.
Na, de hol a baba?
Nemek harca lakásvásárláskor: úgyis a nők döntenek
Olcsóbb gyógyszert a lombikprogramosoknak
MTI