
Felróják a cégnek, hogy annyi változtatás, felvásárlás és szolgáltatás-bővülés után még mindig oly keveset változott kezdőlapja: szinte ugyanaz, mint 1990-es indulásakor.
Ezzel szemben a Yahoo immár 80%-át elégíti ki felhasználóinak. Ugyan mindigis több látogatót vonzott, 2006-os sikertelen pénzügyi éve negatív fényt vetett rá: a 2007-es siker azonban mindezt helyrehozta. Ugyan keresőjének hatékonysága (revenue-per-search) még nem éri el a Google-ét, a tavalyi év során véghezvitt design-beli változtatások, melyeknek megszokása a felhasználóktól türelmet követel, végül sikert aratott.
Az AOL elégedettségi indexe 10 százalékponttal, 67-re esett. Az Apple és a Toyota, akik saját iparágukban piacvezetőek Amerikában, is visszaesést könyveltek el.
A Google lemondott a fizetős videókról
A Microsoftnak sikerült, a Google-nak nem
Frigyre lépni veszélyes!
A Yahoo megvásárlásán gondolkozik a Microsoft
Takarékosságba kezd a Google és az Intel
theacsi.org