Az Adidasnál beérett a Reebok-gyümölcs
A világ második számú sportszergyártó vállalatánál 27 százalékkal 104 millió euróra nőtt az adózott eredmény az összeolvadásból származó költségcsökkentő szinergia-hatásoknak köszönhetően, míg az első negyedben még csökkent a profit. Az üzemi eredmény 9 százalékkal 188 millió euróra emelkedett, miközben az árbevétel 1 százalékkal visszaesett, 2,40 milliárd euróra.
A vállalat megerősítette az idei év egészében várható prognózisát: e szerint az adózott eredmény 15 százalékkal, az árbevétel 5 százalék körüli mértékben növekedhet.
Az év első felében az árbevétel 1 százalékkal 4,9 milliárd euróra emelkedett, a különböző hatásoktól megtisztítva 6 százalékkal. A növekedés motorja az Adidas márka volt, az árbevétel ezekből a termékekből 4 százalékkal 3,5 milliárd euróra nőtt, míg a Reeboké egy százalékkal csökkent, 1,04 milliárd euróra.
Magyarország az európai szponzorációs piacon
Ez nem foci, ez vérre és eurómilliókra megy
A Reebok miatt lassult az Adidas
MTI