.jpg)
„Minden szolgáltató egyben ügyfél is egy másik cégnél, ezért mindannyiunk érdeke, hogy az ügyfélszolgálatok gyors, hathatós, ügyfélbarát módon, pozitív kicsengéssel adjanak tájékoztatást és oldják meg a felmerülő problémákat. A betelefonáló ügyfél azzal azonosítja a céget, akivel az adott pillanatban beszél. A verseny pedig azt mutatja meg a résztvevőknek, hogy hol tartanak a versenytársaikhoz képest” – mondta el Pauks Felícia, a GfK Hungária Piackutató Intézet Mystery Shopping vezetője a Gfk közleményében.
.jpg)
A Top 10 Call Center-díj 2010. évi nyertesei ágazatonként és kategóriánként
A távközlés ágazatban „Best of” kategóriában, azaz ágazatán belül minden kategóriában első helyezést ért el a Vodafone.
Az ágazatok legjobbjai a „Kiváló Call Center” címmel büszkélkedhetnek. Az elnyert minősítéseket azonban meg kell védeniük a vállalatoknak a következő évi versenyben. Nem lehet tehát lazítania annak sem, aki jelenleg az élen jár a fogyasztók kiszolgálásában.
„Nagy érdeklődés övezte a versenyt. Ez is azt bizonyítja, hogy kiemelt területnek számít az ügyfélszolgálat, és a cégek igénylik szolgáltatásaik pillanatnyi állapotának felmérését. Ilyen jellegű ágazati bontású megmérettetés eddig nem volt Magyarországon. A jövőben is, évről-évre meg kívánjuk rendezni a versenyt, melynek nem titkolt célja az is, hogy a díjnak olyan presztízsértéke legyen, melynek megszerzése a versenyben részt vevő cégeket további előnyökhöz juttatja” – tette hozzá Pauks Felícia.
Privátbankár