A térségben ez az első olyan hitelkártya-kibocsátás, amely hitelintézet és kereskedelmi televízió közötti együttműködés révén valósul meg - hangsúlyozták.
A "TV2 meg én" elnevezésű hitelkártya birtokosainak lehetőségük lesz arra, hogy belülről is megismerjék a TV2-t, részt vehetnek például studióbejáráson, műsorfelvételen. A TV2 2006. decemberében vezette be a "TV2 meg én" logót, részeként annak a 2007-ben zajló imázskampánynak, amelyben a csatorna emberközpontúságát kommunikálja, és azt, hogy a nézőket partnereknek tekinti. Az OTP és a TV2 között több éve virágzó üzleti kapcsolat van, s a továbbiakban is hosszú távú együttműködésben gondolkodnak - mondta Kereszty Gábor.
"A kártya, annak ellenére, hogy megbüntetett minket a Gazdasági Versenyhivatal, ugyanazt a szolgáltatást nyújtja, amit a többi hitelkártya, akár 45 napig kamatmentesen használható" - fűzte hozzá a kondíciók ismertetéséhez Csányi Sándor. |
Az OTP Bank a több mint 30 szereplős magyarországi bankpiac legnagyobb bankkártya-kibocsátója, az általa kibocsátott plasztiklapok száma csaknem 4,1 millió volt 2006 végén - ebből mintegy 250 ezer hitelkártya, mintegy 500 ezer co-branded kártya -, piaci részesedése az összes forgalomban lévő bankkártyát tekintve körülbelül 51 százalék. A hitelintézet több mint tízféle co-branded kártyája közül a legismertebb a Multipont.
Személyre szabott hiteltanácsadás és lebonyolítás Forduljon a Privátbankár szakértőihez! Részletek itt! |
Az OTP elnök-vezérigazgatója kérdésre válaszolva elmondta: a bank profitelőrejelzésén a továbbiakban már nem kell változtatni, mint emlékeztetett, a stratégiai tervhez képest egyszer már módosított az OTP. Az első két hónap adatai alapján nem lehet számottevő következtetéseket levonni, de azt már látni, hogy a fogyasztás csökkenni fog, a hitelnövekedés mérséklődése is ebbe az irányba mutat - mondta.
Óriási bankkártya-adatlopásra derült fény
A hitelkártyások fele teljesen amatőr?
Tíz százalék feletti trükkös banki hitelek
MTI