Két év, és az internet alapú telefonálás lesz túlsúlyban
A vezérigazgató kifejtette: a piaci változásokat követve a zrt. új telekommunikációs üzletága, a NOVATEL Communications olyan egyedi fejlesztésű, internet alapú telefon alközponti megoldást kínál a kis- és közepes cégeknek, aminek használatával akár 30 százalékos költségcsökkentést is elérhetnek, s a beruházás 3-6 hónap alatt megtérül.
A vezérigazgató szerint a 10 főnél nagyobb magyarországi cégek 19 százaléka már felkészült az IP-alapú telefonálásra, míg 49 százalékuk rövid időn belül felkészíthető rá. A fennmaradó hányad főként azért nem lenne képes bevezetni a VoIP-ot, mert nincs széles sávú internet kapcsolata, illetve alközpontja nem alkalmas az internetes telefonálásra.
A NOVATEL Communications saját fejlesztésű alközpontokat használ, ezért az általa kínált megoldással a belföldi telefonbeszélgetések esetén 30-50 százalékos, nemzetközi hívásoknál pedig 80 százalékos költségcsökkentés is elérhető a hagyományos technológiához képest. A cégeknek nem kell előfizetési és kapcsolási díjat fizetniük, az elszámolás pedig másodperc alapú.
Tovább hódít az IP-telefónia
Lehallgathatják az internetes telefonálást
MTI