.jpg)
A hazai áruknak igen jó az ár-érték arányuk, ennek ellenére sok vásárló még mindig drágának tartja őket. A nem élelmiszer jellegű termékeknél számítanak a drága reklámok, amelyet sokszor a magyar gyártók nem tudnak megfizetni.
A megkérdezett felnőtt lakosság 23 százaléka határozottan, további 20 százaléka pedig inkább egyetért azzal az állítással, hogy amikor csak tud, magyar terméket vesz. Ennek ellenére a magyar felnőtt lakosságnak még mindig kevesebb mint a fele részesíti előnyben a hazai árukat.
Régiónkon belül csak a lengyelek vesznek több honi terméket: a 18–69 éveseknek összességében több mint a fele egyetért azzal, hogy a hazai árukat preferálják. A kelet-közép-európai országokkal való összehasonlításból az is kiderül, hogy a csehek és a szlovákok kevésbé ragaszkodnak a hazai márkákhoz. Nyugat-Európában még kevésbé hűek a vásárlók a hazaihoz.
Hódít a 69 - csak úgy, franciásan
Elmaradt a nagy durranás: pezsi-teszt képekkel
Bútormániás magyarok: megnyílt a legújabb óriás
A pénz és a távirányító is a nők kezében van
Világgazdaság