Négymilliós bírság az AAA Autonak
Például a társaság rendszeresen a "Közép-Európa legnagyobb használtautó kereskedése"-ként hirdette magát. A versenyhatóság úgy ítélte meg, hogy a reklámot észlelő ügyfelek a magyar vállalkozásra értik az állítást, nem pedig a több országban jelen lévő vállalatcsoport egészére, így ez a szlogen a GVH megítélése szerint alkalmas a fogyasztók megtévesztésére.
A társaság "a lehető legmagasabb árakat fizetjük" szlogenje ugyanakkor azt sugallta a fogyasztónak, hogy autójáért a cégtől többet kap, mint amennyit bármelyik más kereskedő fizetne egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező gépkocsiért.
Ezt az állítást nem igazolta a vállalkozás, mivel csak azt kívánta közölni a potenciális vásárlókkal, hogy a szokásos objektív körülményeken túl további esztétikai szempontokat is figyelembe vesz az általa megvásárolt autók vételárának kialakítása során.
Újabb külföldi cég készül a BÉT-re: az AAA Autó (hanganyag)
14 milliós bírság a nem gyógyító gyógyszerért
20 milliós bírság a megtévesztő WizzAir-nek
Megtévesztő kártyadíjakért 5 milliós bírság az OTP-nek
MTI