Nincs megállás az Axel Springernél
Az első hat hónapban 3,1 százalékkal 1,2 milliárd euróra nőtt az árbevétele az egy évvel korábbi 1,17 milliárdról, elsősorban a külföldi - lengyelországi, magyarországi és oroszországi - publikációknak, illetve a hirdetési bevétele növekedésének köszönhetően.
Az adózott eredmény viszont csökkent, 89 millió euróra 111 millióról, az Ebita-eredmény - a rendkívüli tételeket nem számítva - 178 millió euróval nagyjából annyi volt, mint tavaly az első fél évben. (Tavaly az adózott eredményt egy 22 millió eurós hedge-ügylet javította).
A további tervekről szólva Mathias Döpfner vezérigazgató elmondta, hogy erősíteni akarják az online és a digitális üzletágat, a cégcsoport Európa vezető multimédia vállalkozása kíván lenni.
A vállalat nemrégiben vette meg a nőknek szóló portálokat üzemeltető francia AuFeminin.com céget, illetve a Wallstreet:Online tőzsdei hírszolgáltatót, amelynek több mint 350 ezer előfizetője van.
A Springer folyamatosan bővíti televíziós portfolióját is: tavaly év végén megszerezte a lengyel Polsat kereskedelmi televízió 25,1 százalékát. A Polsat két 24 órás csatornát, valamint egy egészségügyi és két sportcsatornát működtet. Nem sokkal előtte a török Dogan televíziós társaságban szereztek 25 százalékos részesedést.
Rekordnyereség az Axel Springernél
TV2 és RTL Klub: vége a harcnak? Médiakörkép
MTI