.jpg)
Az olasz állam értékesítené a súlyosan deficites légitársaságban lévő akár teljes, 49,9 százalékos érdekeltségét is. A kötelező ajánlattétel határidejét eddig már kétszer is meghosszabbították, így a lehetőség még július 23-ig bárki előtt nyitva áll.
Olasz lapértesülések szerint a kormány utolsó reménye az Air France-KlM páros, illetve a Lufthansa, jóllehet eddig mindkét vállalat cáfolta az érdeklődést. De az is lehet, hogy a franciák és a németek eddig taktikai megfontolásból maradtak háttérben, nevezetesen azért, hogy megvárják, míg lejjebb megy a légitársaság ára - spekulálnak az olasz lapok.
Az Alitalia egye számítások szerint naponta egymillió euró veszteséget "termel", évi 12,8 millió utassal a globális repülési piacnak a tizedik szereplője (a Lufthansa például közel 36 millió utassal büszkélkedhet a belföldi utazásokat nem számítva), elavult a gépparkja, és igen megneheztíti a helyzetét az állandó sztrájkok is.
A franciák is méregetik az Iberiát
Olasz légicsata, az oroszok elszálltak
Csökkent az Alitalia vesztesége
MTI