Szárnyal a Lufthansa
A növekedés annak is tulajdonítható, hogy a légicég eladta a Thomas Cook idegenforgalmi csoportban való 50 százalékos részesedését, s javult a tulajdonában lévő svájci légitársaság, a Swiss helyzete is.
A Lufthansa a jövőben tovább kívánja javítania jövedelmezőséget, s e tekintetben az európai légitársaságok között az elsők közé akarja verekedni magát. Ehhez tovább kell csökkenteni a költségeket, optimalizálni az üzemeltetést és folytatni a terjeszkedést új piacokon. A német légitársaság tavalyi adózott eredménye 77 százalékkal mintegy 800 millió euróra nőtt, működési eredménye 577 millió euróról közel 845 millió euróra emelkedett. A cég tavalyi értékesítése 19,8 milliárd euró volt az egy évvel korábbi 18,1 milliárd eurót követően.
Senkinek sem kell az Alitalia
Spanyolországban szaglászik a British Airways
Évek óta először lett nyereséges a Swiss
MTI