
A Sony szóvivője, David Karraker elmondta: a jövőben a Sony a letölthető HD-mozikra, videójátékokra, filmelőzetesekre és játékdemókra helyezi a hangsúlyt.
A bejelentést két nappal a santa monica-i E3 média- és üzleti csúcstalálkozó előttre időzítették, ahol több tucat nehézsúlyú elektronikai cég mutatja be legújabb termékét, köztük a Sony fő konzol-riválisai, a Microsoft és a Nintendo is.
A Sony 3,6 millió PS3-at adott el a március 31-ével véget ért üzleti évben. Idén további 11 millió konzol értékesítését tervezik. A versenytársak eddig kenterbe verték a céget: a legújabb generációs gépével elsőként piacra lépő Microsoft már túl van a 11 milliós értékesítésen; a Nintendo 6 millió Wii-t és 40 millió DS készüléket adott el.
Az E3-on a Sony két dologra koncentrál: növelni szeretnék a PS3- és PlayStaiton Portable-vásárlók számát, valamint bővíteni akarják a platformon futtatható játékok mennyiségét is. A szóvivő elmondta: a Sony idén 100 új játékkal jelentkezik, melyek közül 15 kizárólag PS3-ra készül.
Sony-bukta: Playstation és akksiA Microsoft elnézést kér a felhasználóktól
Jogcímük nincs, de új címük van az mp3-kalózoknak
Az internet már a slágerlistákba is beleszól
Forrás: AP