A zsűri döntése alapján az Év ügynöksége címet a Brandfizz, míg az Év megbízója elismerést a BMW Group Gyár Debrecen nyerte el. Különdíjat kapott továbbá az ALDI Magyarország – Brandfizz közös, innovatív technológiai adatriporting megoldása, valamint a Szerencsejáték Zrt. és a Lounge Group együttműködése a CSR – társadalmi hatás kategóriában.
Az arany fokozatú díjazottak között a Bonafarm Csoport „Termékbüszkeség – termőföldtől az asztalig” koncepcióval aratott sikert. A BMW Group Gyár Debrecen a „Valós idejű és AI-generált digitális tartalmak a szakképzési centrumoktól az egyetemeken át a fesztiválokig” projektért érdemelt aranyat. Szintén arany elismerést szerzett a Sanofi Budapest Hub és a Brandfizz a stratégiai employer branding kategóriában, a CIB Bank és az Uniomedia Communications pedig a „A HELYEMEN VAGYOK!” kampányért, storytelling kategóriában.
Inspiráló példák és emberközpontú szemlélet
„Az idei pályázatok ismét megmutatták, hogy Magyarországon egyre több vállalat gondolja újra tudatosan, felelősen és hitelesen a munkáltatói márkaépítést. A zsűri számára különösen inspiráló volt látni, hogy mennyi szervezet helyezi a fókuszt az emberi értékekre, a fejlődési lehetőségekre és a valódi munkahelyi élmény megteremtésére. A most kihirdetett győztesek nem csupán jó példákat, hanem iránytűt is jelentenek a szakma számára: azt mutatják meg, hogyan lehet hosszú távú bizalmat, elköteleződést és valódi közösséget építeni.
Őszintén gratulálok minden díjazottnak és döntősnek – munkájuk fontos szerepet játszik abban, hogy a hazai employer branding folyamatosan magasabb szintre léphessen” – húzta alá Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Cégcsoport PR-ért, CSR-ért és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatója, egyben a zsűri elnöke.
Nemzetközi szintű metodológia, élő prezentációs pitch, nyilvános zsűrizés
„Idén olyan pontszámrendszert és zsűrizési metodológiát vezettünk be, amely a nemzetközi versenystruktúrához igazodik. A pályázat egyik legfontosabb eleme a nyilvánosság ereje: a zsűri nem zárt ajtók mögött látja a pályamunkákat, hanem a közönség előtt kérdezhet, a versenyzők pedig egymás munkáiból is tanulhatnak, miközben írásos, pontszámos visszajelzést kapnak.
A hazai cégeknek még szokniuk kell ezt a tempót és szempontrendszert, de már vannak nagyon ügyes pályázatok. Aki fel tud mutatni mérhető üzleti eredményt, az lesz igazán versenyképes, itthon és a nemzetközi arénában is” – mondta Horváth Ádám, az MPRSZ Employer Branding tagozatának vezetője.
Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke elmondta: „Az employer branding rendkívül fontos kommunikációs terület, hiszen a munkáltatók és a leendő munkavállalók közötti kapcsolatban nyújt támogatást. Szakmai szövetségként fontosnak tartjuk a munkáltatói márkaépítés minőségének folyamatos fejlesztését, amihez ezzel a versennyel is hozzá tudunk járulni. Köszönjük, hogy mind a zsűritagok, mind a pályázók egyre magasabb mércét állítanak az employer branding programokkal, és azok bemutatásával szemben, így a díj nem csak verseny, hanem egyben tanulási lehetőség is”.
A pályamunkák és a döntős prezentációk teljes listája elérhető az MPRSZ honlapján.
A hazai employer branding területét és trendjeit az Országos Munkáltatói Márka Felmérés – Brandfizz Employer Branding Compass riportja mutatja be a legátfogóbban.
(x)
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe a plusz 1,60 pontos nyitás után tovább emelkedett csütörtökön délelőtt.




