3p

Viccnek indultak, de azóta egyre népszerűbbek az élelmiszerláncok logóival ellátott cipők, táskák, pólók, papucsok, amelyek a másodpiacon az eredeti ár többszöröséért is elkelnek. A Tesco a műanyagszennyezés ellen harcol egy dizájnerrel megálmodott különleges táskával, míg az Aldi a fesztiválszezonra készült a saját logójával díszített kollekcióval.

Évek óta népszerűek és további darabokkal bővülnek a nagy élelmiszerláncok által gyártott, a cégek színeivel, logójával díszített ruhakollekciók. Legutóbb az Aldi a fesztiválszezonra készült ilyen logózott divatkollekcióval.

Aldiba öltözve a fesztiválokon

Az őrületet évekkel ezelőtt a Lidl indította el, ahol egy áprilisi tréfának szánt, a cég színeiben játszó, logókkal ellátott sportcipő hihetetlen siker lett, az eBayen pedig az eredeti ár többszöröséért lehetett megvenni a termékeket. A Lidl kollekciója azóta is bővül, időközben pedig az Aldi is csatlakozott hozzá az Aldimania névre keresztelt termékeivel.

Gyerünk a fesztiválokra! Fotó: Aldipress
Gyerünk a fesztiválokra! Fotó: Aldipress

A július végén a brit boltokba került kollekcióban többek között sapka, pólók és papucsok vannak, mind Aldi-logóval díszítve. A legolcsóbb termék a sapka 4,99 fontért, azaz több mint 2100 forintért, míg a pólók 6,99 fontba, több mint 3 ezer forintba, a papucsok pedig 5,99 fontba, azaz több mint 2600 forintba kerülnek.

Mínusz 150 tonna szemét

Míg az Aldi a nyári fesztiválozást segíti, addig a Tesco és a Morrisons a műanyagszennyezés ellen veszi fel a harcot a céges színekben megjelenő táskákkal. A Tesco és a Morrisons ugyanis a legújabb kiskereskedők, amelyek Anya Hindmarch tervezővel együttműködve teszik elérhetővé a The Universal Bag névre hallgató bevásárló szatyrot.A Hindmarch által tervezett darabot a Solent Group gyártja, és a műanyagszennyezést szeretné csökkenteni. A táska ugyanis többször használható – egészen pontosan 10 évig garantálják, hogy használni lehet, tartós, 100 százalékban újrahasznosított és újrahasznosítható.

A Tesco változata július végétől érhető el az Egyesült Királyságban 250 üzletben, és a márka alapszíneiben, azaz kékben és pirosban pompázik. A Morrisons boltlánc által kínált alternatíva pedig szeptember közepétől 400 üzletben vásárolható majd meg sárga színben, zöld fogantyúval. Mind a két táska 10 fontba, azaz közel 4400 forintba kerül a Grocery Gazette cikke szerint.

A dizájner Anya Hindmarchnak egyébként ezek lesznek a hetedik és nyolcadik ilyen együttműködése, eddig többek között az Asda, a Co-op, a Sainsbury's, a Waitrose és a Selfridges üzletekkel dolgozott már együtt tartós, többször használható táskák tervezésében. A The Universal Bag projekt elindítása óta több mint 150 tonna új műanyagtól kímélte meg a környezetet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG