3p

Viccnek indultak, de azóta egyre népszerűbbek az élelmiszerláncok logóival ellátott cipők, táskák, pólók, papucsok, amelyek a másodpiacon az eredeti ár többszöröséért is elkelnek. A Tesco a műanyagszennyezés ellen harcol egy dizájnerrel megálmodott különleges táskával, míg az Aldi a fesztiválszezonra készült a saját logójával díszített kollekcióval.

Évek óta népszerűek és további darabokkal bővülnek a nagy élelmiszerláncok által gyártott, a cégek színeivel, logójával díszített ruhakollekciók. Legutóbb az Aldi a fesztiválszezonra készült ilyen logózott divatkollekcióval.

Aldiba öltözve a fesztiválokon

Az őrületet évekkel ezelőtt a Lidl indította el, ahol egy áprilisi tréfának szánt, a cég színeiben játszó, logókkal ellátott sportcipő hihetetlen siker lett, az eBayen pedig az eredeti ár többszöröséért lehetett megvenni a termékeket. A Lidl kollekciója azóta is bővül, időközben pedig az Aldi is csatlakozott hozzá az Aldimania névre keresztelt termékeivel.

Gyerünk a fesztiválokra! Fotó: Aldipress
Gyerünk a fesztiválokra! Fotó: Aldipress

A július végén a brit boltokba került kollekcióban többek között sapka, pólók és papucsok vannak, mind Aldi-logóval díszítve. A legolcsóbb termék a sapka 4,99 fontért, azaz több mint 2100 forintért, míg a pólók 6,99 fontba, több mint 3 ezer forintba, a papucsok pedig 5,99 fontba, azaz több mint 2600 forintba kerülnek.

Mínusz 150 tonna szemét

Míg az Aldi a nyári fesztiválozást segíti, addig a Tesco és a Morrisons a műanyagszennyezés ellen veszi fel a harcot a céges színekben megjelenő táskákkal. A Tesco és a Morrisons ugyanis a legújabb kiskereskedők, amelyek Anya Hindmarch tervezővel együttműködve teszik elérhetővé a The Universal Bag névre hallgató bevásárló szatyrot.A Hindmarch által tervezett darabot a Solent Group gyártja, és a műanyagszennyezést szeretné csökkenteni. A táska ugyanis többször használható – egészen pontosan 10 évig garantálják, hogy használni lehet, tartós, 100 százalékban újrahasznosított és újrahasznosítható.

A Tesco változata július végétől érhető el az Egyesült Királyságban 250 üzletben, és a márka alapszíneiben, azaz kékben és pirosban pompázik. A Morrisons boltlánc által kínált alternatíva pedig szeptember közepétől 400 üzletben vásárolható majd meg sárga színben, zöld fogantyúval. Mind a két táska 10 fontba, azaz közel 4400 forintba kerül a Grocery Gazette cikke szerint.

A dizájner Anya Hindmarchnak egyébként ezek lesznek a hetedik és nyolcadik ilyen együttműködése, eddig többek között az Asda, a Co-op, a Sainsbury's, a Waitrose és a Selfridges üzletekkel dolgozott már együtt tartós, többször használható táskák tervezésében. A The Universal Bag projekt elindítása óta több mint 150 tonna új műanyagtól kímélte meg a környezetet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nyaralni indul? Ezt a tippet fogadja meg tankoláshoz!
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 09:33
Ez történt az üzemanyagokkal.
Vásárló Valami készül a benzinkutakon – örülhetnek az autósok?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 10:26
Ez történt az üzemanyagok árával.
Vásárló Lefújták az egészen különös sztrájkot Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 16:08
Mégsem lesz benzinkútsztrájk.
Vásárló Hogyan írjunk figyelemfelkeltő ingatlanhirdetést?
Márkázott tartalom | 2025. június 19. 09:55
Ingatlan eladásakor az egyik legfontosabb tényező a hatásos hirdetési szöveg. A piacon rengeteg hasonló hirdetés található, amelyeket az érdeklődők könnyen átfutnak. Mi teremtheti meg azt a különbséget, ami a mi hirdetésünket kiemeli a tömegből? Egy jól megírt szöveg nemcsak az adatok felsorolásából áll, hanem az ingatlan hangulatát is át kell adnia. Gondoltunk már arra, hogy a részletek és az érzelmek közvetítése az, ami igazán megragadhat egy potenciális vevőt?
Vásárló Nagy durranás készül a magyar patikákban – Nagy Márton már örül
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 16:42
Itt is vállalják az árkorlátozást.
Vásárló Leszegi a fejét, ha meglátja a hétvégi üzemanyagárakat!
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 12:45
A nemzetközi áremelkedés szombattól megjelenik a hazai kutakon is.
Vásárló Diszkrét fogszabályzó módszerek
Márkázott tartalom | 2025. június 13. 10:52
A nem megfelelően nőtt fogak és a torlódásuk hosszú távon igen kellemetlen fogászati problémákhoz vezethetnek, mindemellett esztétikailag sem túl vonzóak. Sokan felnőttkorban jutnak el arra a pontra, hogy szeretnék az egymásra torlódott fogakat szabályozó viselésével helyreállítani.
Vásárló Váratlan veszély leselkedik a gyerekekre – baljós jelentést tettek közzé
Kollár Dóra | 2025. június 11. 15:03
Egy friss jelentés szerint Európában és Nagy-Britanniában folyamatosan nő az új autók motorháztetejének magassága, ami egyre komolyabb közlekedésbiztonsági kockázatot jelent, különösen a gyerekek számára.
Vásárló Hónapok óta nem láttunk ilyet a boltokban: megint drágább lett a családi nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. június 10. 05:47
Az árrésstopos termékek ára csökkent, de így is megszakadt egy kedvező trend júniusban: három hónap után most először drágult újra a családi nagybevásárlás a Privátbankár Árkosár-felmérése szerint. Alaposan megvizsgáltuk, hogyan alakítja az árakat az intézkedés, amivel a kormány elégedett, de a szakszövetség szerint csúnyán vissza fog majd ütni.
Vásárló Kinek segíthet a lézeres látásjavítás?
Márkázott tartalom | 2025. június 8. 11:56
Sokak számára a szemüveg és a kontaktlencse már évek óta része a mindennapoknak – hol több, hol kevesebb kellemetlenséget okozva. Pedig létezik egy korszerű, tartós és biztonságos megoldás azok számára, akik szívesen búcsút mondanának ezeknek az eszközöknek. A kérdés csak az, hogy kik élhetnek ezzel a remek lehetőséggel, azaz a lézeres látásjavítással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG