2p

A KSH közzétette az árstoppal érintett hét alapvető élelmiszer tavaly októberi átlagárát - ezeket azonban csak akkor kell alkalmazni, ha a saját október 15-i árait nem ismeri egy üzlet. A Lidl és a Tesco már biztosan tovább akciózik.

Keddtől május 1-jéig hét alapvető élelmiszerre árstopot vezetett be a kormány és ezek ára  nem lehet magasabb, mint amennyi  tavaly október 15-én volt. Amennyiben ez az ár kedvezményes, akciós volt, akkor a kedvezményes értékesítés előtti árat kell alkalmazni, ha ez valamilyen  okból nem megállapítható akkor kell alkalmazni a KSH honlapján 2021 októberére közzétett átlagos fogyasztó árakat - derül ki az MTI összefoglalójából.

A KSH októberi árlistája szerint

  • a kristálycukor fogyasztói ára kilogrammonként 261 forint,
  • a finomliszté 203 forint,
  • a sertéscombé 1420 forint,
  • a csirkemellfiléé 1600,
  • a farháté 293 forint,
  • a napraforgó étolajé literenként 713 forint,
  • a 2,8 százalékos UHT tartós tejé 268 forint

volt.

Ettől a legtöbb üzletben eltérhetnek majd - a Lidlről például már tudni, hogy mennyi volt az október 15-i áruk az érintett termékeknek, ahogy azt is, hogy ennél még lejjebb is mennek első körben, és a hatósági árat is leakciózzák. A kristálycukor például 239, a 2,8-as UHT tej 209, a literes étolaj pedig 579 forintba kerül majd. Ahogy az akciós termékeknél máskor is előfordul, ezekből nem vehetnek korlátlan mennyiséget a vásárlók.

A Lidl február 3-tól érvényes akciós újsága, dupla oldalon az árstop
A Lidl február 3-tól érvényes akciós újsága, dupla oldalon az árstop

Akciós árral jelentkezik a Tesco is, a február 3-tól érvényes újságban a sajátmárkás 2,8 százalékos UHT-tej 206 forintért szerepel, a sajátmárkás liszt 149-ért, az étolaj 569 forintért (Clubcarddal 479-ért) kapható.

A Tesco február 3-tól érvényes akciós újsága
A Tesco február 3-tól érvényes akciós újsága

Az Auchan 3-ától érvényes akciós újságjában a "bicikliző bocis" UHT-tej 239 forintért szerepel, de nem utal rá külön tájékoztatás, hogy ez az árstop miatt következne be, ahogy a többi érintett termék sem lelhető fel egyelőre az akciós újságban. A Spar újságjában sem kapott egyelőre kiemelt helyet ez a termékkör, a kétkilós Nagyi titka lisztet 419-ért adják, más árstopos termék nincs a 3-ától érvényes, online közzétett újságban. Az Aldi 3-ától érvényes újságában sem szerepelnek árstopos termékekre vonatkozó akciók.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG