3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A legtöbb munkatárs számára a meeting kifejezés egyet jelent az unalommal és az elpazarolt idővel. Sajnos sokunknak van már tapasztalata teljesen felesleges, időt rabló és sehová sem vezető megbeszélésekről. Pedig Steven Rogelberg szerint a meetingekre igenis szükség van. Az Észak-Karolina Charlotte Egyetem professzora kutató munkájának eredményeként arra jutott, hogy a kooperáció, a hatékony kommunikáció, valamint a közös döntéshozatal csakis ebben a formátumban tud megvalósulni. Ennek fényében rövid bejegyzésünkben a valóban hatékony meetingek receptjét fogjuk megosztani Roselberg professzor eredményei alapján.

Alacsony létszám és felkészült házigazda

A meeting résztvevői csakis akkor lesznek aktív részesei a megbeszélésnek, ha az ott felmerülő témák kapcsán nekik is van szerepük. Ennek következtében azokat a munkatársakat nem feltétlenül kell meghívni, akik mindössze hallgatni ülnének be.

Sokkal produktívabb lesz a társasság akkor, hogyha a „hallgatók” csak néhány perc erejéig csatlakoznak, vagy pedig e-mail értesítő formájában kapnak tájékoztatást a megbeszélésen történtekről.
Egyúttal a meeting szervezője részéről extra felkészültség kell a hatékonysághoz. Ő lesz az, aki egyfajta moderátorként keretet ad az aktuális témaköröknek, emellett pedig betartatja az ütemtervet a teremben helyet foglalókkal.

Nyugodtan lehet változtatni az időtartamon, illetve formátumon

Valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva a meetingek jelentős része 60 perces időtartamra szól. Sok esetben akkor is kitöltik ezt az intervallumot, amikor igazából jóval korábban végeznének. Ezzel bizony értékes perceket veszítenek, amit más elfoglaltsággal is lehetne tölteni.

Érdemes tehát bevezetni a 15, 20 vagy 30 perces megbeszéléseket is, hogyha ez a leginkább célravezető megoldás.

A jobb eredmények érdekében a formátumon is szabad változtatásokat eszközölni. Nyugodtan lehet például sétára hívni a meeting résztvevőit, vagy például egy brainstorming alkalmával szóbeli helyett írásos visszajelzéseket kérni.

Kérdezzünk, kérjünk visszajelzéseket és értékeljünk

A hatékony meetingek egyik legjobb receptje, ha egy jól meghatározott struktúra mentén kérdéseket teszünk fel a résztvevőknek, majd a válaszokra alapozva folytatjuk a beszélgetés menetét. Ezáltal nem csak a mi keretrendszerünk érvényesül, hanem a munkatársakat is jobban bevonhatjuk az eszmecserébe.

Attól pedig ne rettenjünk vissza, hogy az általunk menedzselt meetingek kapcsán visszajelzést kérjünk a résztvevőktől. Ha megkérdezzük tőlük, akkor el fogják mondani mindazt, amitől a jövőben még inkább eredményesek lehetnek az általunk tartott megbeszélések.

A folyamatos visszajelzések, értékelések és megvalósítás eredményeként pedig szép lassan mi leszünk a szervezet legjobb meeting házigazdái.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG