Japán második legnagyobb üzletláncának működtetője, a Lawson növelni
készül erőfeszítéseit annak az üzletláncnak a bevezetése érdekében,
amely legtöbb termékét 100 jenért kínálja majd. Az új "Store 100" a férjezett asszonyokat, az ötven év felettieket és a diákokat célozza majd a kínálatába tartozó
gyümölcsökkel, húsfélékkel és elvihető élelmiszerekkel - melyeket a
megszokottnál alacsonyabb áron kínál. Az első száz "Store 100" bolt még a februárig tartó üzleti év végéig megnyílik majd.
Üzleteivel a Lawson jelentős szeletet kíván kihasítani az egyelőre a Ninety-nine Plus által meghatározott kereskedelmi
szegmensből. A "Shop 99"-ek az elmúlt években egyre több és több
vásárlót vonzottak; bevételeik a 2004-2005-ös esztendőben 68
százalékkal növekedtek.