A Bombardier megint megtámadja a döntést - Ausztriának Talent kell
A Bombardier a kísérőlevelében elismerte, hogy várható költségei meghaladják az általa ajánlott karbantartási árat, ezért igénybe kell vennie anyavállalatának támogatását. A MÁV szerint azáltal, hogy a Bombardier a kísérőlevelében elismerte, hogy a megadott összkarbantartási díj nem nyújt fedezetet a karbantartási költségekre, megcáfolta korábbi állítását, mely szerint az összkarbantartási díj fedezet nyújt a teljes műszaki tartalom megvalósítására. Ezzel bebizonyosodott, hogy a Bombardier ajánlata nem csupán részelemeiben, de összkarbantartási díj tekintetében sem nyújt fedezetet a műszaki tartalom megvalósítására és költségeire.
Ulrich Bieger, a Bombardier Transportation kommunikációs igazgatója az MTI-nek megerősítette azokat a sajtóértesüléseket, mely szerint 60 Talent jármű szállítására szerződést kötnek az osztrák vasúttal, az ÖBB-vel.
Végtelen történet: megint a Stadler nyert