A cseh tévének bejött a foci VB
A CT a világbajnokság ideje alatt 77 millió korona értékű hirdetést sugárzott, s több mint 20 millió korona támogatást kapott a cégektől. A legnagyobb értékű hirdetéseket az autógyárak, a mobiltelefon szolgáltatók, a szerencsejátékokat működtető cégek, a sportszergyártók, s a sörgyárak adták fel. A szóvivő megjegyezte: az előző, 2002-ben Japánban és Dél-Koreában lezajlott labdarúgó világbajnokság alatt a televízió 12 millió koronás reklámbevételt könyvelt el, és négymillió koronát kapott a támogatóktól. Krafl szerint négy évvel ezelőtt a bevétel azért volt jóval kisebb, mert az időzónák eltérése miatt a mérkőzések nem a legvonzóbb órákban kerültek sorra. Négy éve a cseh válogatott nem szerepelt a világbajnokságon, de most résztvevője volt a németországi küzdelmeknek, és ez szintén növelte a közvetített mérkőzések nézettségét.
A VB alig hatott a német reklámpiacra
Legrissebb devizaárfolyamok