A Generali felkészült az árvízre
"Tapasztalataink szerint egy árvízveszélyes időszakban a károsultaknak nem a biztosítási ügyük intézése a legfontosabb, hanem az értékeik mentése, a kárelhárítás. Ugyanakkor ennek megvalósításához nagy szükségük van a gyors anyagi segítségre, ezért a Generali biztosítási- és kárrendezési gyakorlatát úgy alakította ki, hogy a károsultak azonnal hozzákezdhessenek a legszükségesebb kárenyhítési feladatok elvégzéséhez" - nyilatkozta Papp-Váry Borbála kommunikációs vezető.
Kárszakértőinket felkészítettük a várhatóan többszörösére növekedő igénybejelentések azonnali kezelésére. Nem feltétlenül várjuk meg a bejelentéseket sem, hanem a veszélyeztetett terület biztosításait tartalmazó lista alapján - amint lehet - személyesen keressük fel ügyfeleinket. A természeti csapás által legerőteljesebben érintett területeken megkezdjük a kárfelméréseket, és ahol ezt a helyzet lehetővé teszi, a kárkifizetéseket is. Valamennyi, arra jogosult károsult részére 50-100 ezer forintig terjedő kárelőleget fizetünk." - mondta Papp-Váry Borbála.
A Generali folyamatosan fogadja a kárbejelentéseket a személyes ügyfélszolgálati pontjain, a kék számon hívható call centerén, az Interneten, valamint a Europe Assistance Mestervonal ügyeletén keresztül.
Még a kampányt is elmossa az árvíz - csak ne essen az eső!